مادربرد ASRock Z490 AQUA چهار رکورد جهانی اورکلاک را به نام خود ثبت کرد

مادربرد ASRock Z490 AQUA چهار رکورد جهانی اورکلاک را به نام خود ثبت کرد

مادربرد پرچمدار و قدرتمند ASRock Z490 AQUA به عنوان شاهکار کمپانی تایوانی موفق به ثبت چهار رکورد جهانی اورکلاک شد تا قدرت بالای خود را به رخ رقبا بکشد. اورکلاکر مشهور به نام Splave با استفاده از مادربرد ازراک و پردازنده اینتل Core i9-10900KF چهار رکورد جهانی اورکلاک را به نام خود ثبت کرده است.

مادربرد قدرتمند و بسیار زیبای ASRock Z490 AQUA همانطور که از نامش پیداست قادر به پشتیبانی از خنک کننده مایع است تا مدار تغذیه و چیپ ست Z490 به بهترین شکل ممکن خنک شود. نور پردازی خیره کننده در بخش های مختلف مادربرد ازراک و به کارگیری شیلد محافظ در نقاط مختلف آن سبب ایجاد ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز شده است.

مدار تغذیه قدرتمند موجود در مادربرد ASRock Z490 AQUA امکان اورکلاک خیره کننده را برای اورکلاکرهای حرفه ای به وجود آورده و اورکلاکر مشهور به نام Splave با استفاده از مادربرد ازراک و پردازنده Core i9-10900KF اینتل، چهار رکورد جهانی را به ثبت رسانده است. اسلات PCI 4.0 نیز در این مادربرد وجود دارد، اما کاربران برای استفاده از آن باید تا زمان رونمایی از پردازنده های راکت لیک اینتل در انتظار بمانند.

رکورد اول اورکلاک که توسط مادربرد ASRock Z490 AQUA به ثبت رسیده شامل زمان 35.62 ثانیه برای بنچمارک wPrime 1024M بوده و به این ترتیب جایگاه اول را برای پردازنده Core i9-10900KF به خود اختصاص داده است. دومین رکورد جهانی ثبت شده با استفاده از مادربرد ازراک، ثبت مدت زمان 25.015 در تست GPUPI در بنچمارک CineBench است.

سومین رکورد اورکلاک ثبت شده برای مادربرد ASRock Z490 AQUA و پردازنده قدرتمند Core i9-10900KF به امتیاز 9108 در بنچمارک CineBench اختصاص یافته است. آخرین رکورد جهانی اورکلاک که توسط Splave ثبت شده، امتیاز 42.17 برای بنچمارک Cinebench-R11.5 است که در حال حاضر رنک 1 این بنچمارک با استفاده از پردازنده ذکر شده به شمار می رود.

اورکلاکر های حرفه ای به خوبی می دانند که ثبت 4 رکورد جهانی اورکلاک با استفاده از یک مادربرد قدرتمند مانند ASRock Z490 AQUA به هیچ وجه آسان نیست و در نتیجه اقدام Splave ارزش بسیار بالایی دارد. به طور حتم رکورد های بیشتری در آینده توسط مادربرد ازراک به ثبت خواهد رسید و به این ترتیب می توان انتظار استقبال قابل توجهی از آن داشت.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد