کامپیوتر کوچک AxiomTek CAPA13R مجهز به پردازنده AMD Ryzen و امکانات متنوع

کامپیوتر کوچک AxiomTek CAPA13R مجهز به پردازنده AMD Ryzen و امکانات متنوع

کامپیوتر کوچک AxiomTek CAPA13R با امکانات متنوع و مجهز به پردازنده AMD Ryzen به همراه خنک کننده اکتیو دارای یک فن کوچک و فاقد باکس معرفی شد. این کامپیوتر کوچک که برای کاربرد های خاص طراحی شده، پورت های بسیار متنوعی دارد و با توجه به بهره مندی از پردازنده AMD Ryzen می تواند واحد گرافیکی مجتمع Radeon RX Vega را ارائه دهد.

از مهم ترین کاربرد های کامپیوتر کوچک AxiomTek CAPA13R می توان به مصارف تصویر برداری پزشکی، سیستم های نظارت ویدئویی، شبیه سازهای سه بعدی، کنترل کیفیت لیزری، تابلوهای دیجیتال، کیوسک ها، پرفرمنس آرت، تین کلاینت و موارد دیگر اشاره کرد. شرکت سازنده دو مدل پردازنده شامل Ryzen V1807B و Ryzen V1605B برای این سیستم یکپارچه و مجتمع در نظر گرفته که دارای پردازنده گرافیکی مجتمع Radeon RX Vega است.

کامپیوتر کوچک AxiomTek CAPA13R با توجه به برخورداری از واحد گرافیکی مجتمع Radeon RX Vega از ویژگی های نرم افزاری مانند DirectX 12 و OpenGL 4.5 پشتیبانی می کند. با توجه به امکانات گرافیکی پردازنده های رایزن می توانید خروجی تصویر را روی چهار صفحه نمایش مشاهده کنید. خروجی های تصویر نیز شامل دو عدد HDMI، یک عدد DisplayPort و یک رابط پورت های LVDS می شود.

یک اسلات SO-DIMM موجود در کامپیوتر کوچک AxiomTek CAPA13R می تواند از حافظه های رم DDR4 نسخه لپ تاپی پشتیبانی کند و روی این اسلات می توانید یک ماژول حافظه با ظرفیت 16 گیگابایت نصب کنید. علاوه بر یک کانکتور SATA، دو اسلات M.2 نیز برای نصب تجهیزات ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

سایر پورت های به کار رفته در کامپیوتر کوچک AxiomTek CAPA13R شامل دو عدد پورت USB 2.0، دو عدد پورت USB 3.1 نسل دوم و دو عدد پورت شبکه سیمی LAN می شود. ابعاد این کامپیوتر کوچک برابر با 146 میلی متر در 104 میلی متر بوده و ضخامت آن فقط 1.6 میلی متر است. خنک کننده مجهز به یک هیت سینک آلومینیومی و یک عدد فن کوچک وظیفه خنک سازی پردازنده های Ryzen V1807B و Ryzen V1605B را بر عهده دارد. همچنین این محصول از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی می کند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود