نمونه تصاویر ثبت شده دوربین ریلمی ایکس 3 سوپر زوم با قابلیت زوم 60 برابری

ریلمی ایکس 3 سوپر زوم قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت رونمایی شود و این بار شاهد انتشار تصاویری بودیم که توسط سنسور های دوربین این گوشی به ثبت رسیده که البته ویژگی جالبی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. در ادامه به بررسی برخی از مشخصات این گوشی و تصاویر ثبت شده توسط سنسور های دوربین آن، بخصوص سنسور پریسکوپ خواهیم پرداخت.

زوم های چند برابری مدتی است که در میان گوشی های هوشمند تبدیل به یک چالش شده و شرکت های این عرصه سعی دارند تا سنسور هایی را برای گوشی های هوشمند خود در نظر بگیرند تا قابلیت حداکثر میزان زوم را با حداکثر کیفیت ممکن ارائه دهند.

برای مثال سنسور پریسکوپ سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا قادر است تا زوم 100 برابری را به شما ارائه کند که بدون هیچ تعریف اضافه ای باید گفت در این بخش نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. حال ریلمی ایکس 3 سوپر زوم همانطور که از نامش مشخص است، قرار است به سنسور پریسکوپ قدرتمندی مجهز شود.

زوم یک برابری

با توجه به سه تصویری که مشاهده می کنید، ابتدا شاهد ثبت تصویر با زوم 1 برابری و سپس زوم 5 برابری می باشم که به احتمال زیاد این بزرگ نمایی از نوع اپتیکال خواهد بود. در نهایت اما زوم 60 برابری از نوع هیبرید را شاهد هستیم که با توجه به آنچه در این تصویر مشاهده می کنیم، باید گفت که سنسور 13 مگاپیکسلی پریسکوپ د رنظر گرفته شده برای ریلمی ایکس 3 سوپر زوم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

زوم 5 برابری

پیش بینی می شود که ریلمی ایکس 3 سوپر زوم نیز از مشخصات تقریبا مشابه با ریلمی ایکس 2 پرو بهره مند شود. پیش بینی می شود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس به همراه سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی نیز این گوشی هوشمند را همراهی کند.

زوم 60 برابری

از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می توان به رم 12 گیگابایتی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز به شارژر 30 واتی شارژ سریع اشاره کرد. باید منتظر بود و دید که ریلمی چه تاریخی را برای رونمایی این گوشی هوشمند در نظر خواهد گرفت که و در مقابل پرچمداران قدرتمند دیگر چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد