بازی Persona 5 Strikers برای PS4 و PC منتشر می شود

بازی های نقش آفرینی نه تنها در آسیای شرق بلکه در تمام دنیا بسیار طرفدار دارند. تقریبا هر RPG که توسط یک توسعه دهنده شرقی ساخته شود برای ژاپنی ها بسیار با ارزش است و به نوعی مورد حمایت قرار می گیرند. یکی از محبوب ترین RPG ها برای شرقی ها سری بازی Persona است. بازی Persona 5 یک نقش آفرینی نوبتی بود که در سال 2017 برای پلی استیشن 3 و 4 منتشر شد. اعلام انتشار Persona 5 Strikers یکی از بهترین خبرها برای طرفدارانش بود.

Strikers یک ادامه جذاب برای Persona 5 است. این بازی برای کسانی که نسخه دیجیتال لوکس را پیش خرید کنند، چهار روز زودتر یعنی در تاریخ 19 فوریه در دسترس خواهد بود. توسعه دهنده این بازی Atlus این خبر را چند روز پیش پس از پخش تریلر Strikers تایید کرد. علاوه بر این سورپرایزهای دیگری برای حمایت کنندگان وجود دارد، یک کتاب هنری دیجیتال ، موسیقی متن و فیلم پشت صحنه هم شامل پیش خرید کنندگان می شود.

Strikers با تبلیغات خوب خود در حال تبدیل شدن به یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده است. گیم پلی بازی در بر خلاف پرسونا 5 همراه با المان های هک اند اسلش شده است و جان تازه ای به این مجموعه داده است. شاید برای طرفدران سنتی کمی قابل هضم نباشد ولی تحولی خوبی ایجاد شده است.

داستان Persona 5 Strikers شش ماه بعد از نسخه اصلی اتفاق می افتد در جاییکه جوگر، آن، ریوجی، مونا و بقیه اعضای Phantom Thieves راهی سفری پرخطر در ژاپن می شوند.

در Persona 5 Strikers از 6 شهر مختلف در ژاپن دیدن می کنید و باید به دنبال داستان های پنهان در شهر باشید و با تمام قوا در برابر نیروهای Shadow مبارزه کنید.

از قدرت کامل اعضای Phantom Thieves استفاده کنید، شخصیت های مختلفی با قابلیت های متفاوت در اختیار شماست. مهارت ها و توانایی های آنها را تقویت کنید و با سبک خود بجنگید. هر شخصیت مجموعه منحصر به فرد خود را از طلسم های عجیب و جادو برای پاکسازی انبوه دشمن های بزرگ را دارد.

بازی Persona 5 Strikers در تاریخ 23 فوریه برای Switch ،PS4 و PC منتشر می شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024