موفقیت چشمگیر بازی Cyberpunk 2077

بالاخره CD Projekt RED جنجالی ترین بازی یک دهه اخیر را منتشر کرد. بعد از تمامی تاخیرها و حواشی زیاد بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول های نسل حاضر و نهم منتشر شد.

بازی سایبرپانک توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند، با اینکه کنسولهای مختلف میزبان این عنوان بودند ولی موفق ترین پلتفرم برای Cyberpunk 2077 رایانه های شخصی بوده است.

طبق آمار، فروش سایبرپانک بسیار عالی بوده. CD Projekt RED توانسته 8 میلیون پیش خرید را برای سایبرپانک داشته باشد و رکورد بیشترین فروش را در روز اول بر روی PC را بشکند و حتی به یکی از موفق ترین IP های جدید تبدیل شود.

البته نسخه پی سی باگ های فراوانی داشته و حسابی حال طرفداران رو گرفته ولی سی دی پراجکت قول داده با یک به روزرسانی اشکالات بوجود آمده را برطرف کند.

طبق آمار منتشر شده از سی دی پراجکت، 59 درصد پیش خریدها مربوط به نسخه PC بوده است و 41 درصد آن برای کنسول ها. از این آمار 74 درصد پیش فروش ها مربوط به نسخه دیجیتالی بوده و 26 درصد نسخه فیزیکی.

تقریبا بیشتر اشخاصی که Cyberpunk 2077 را تجربه کرده اند به کیفیت بالای ساخت آن اعتراف کرده اند. یک داستان عالی به همراه گیم پلی منعطف و یک گرافیک انقلابی.

این بار هم CD Projekt RED ثابت کرد که در ساخت یک بازی پیش از این که به فکر سرمایه اندوزی و فروش باشد ترجیح می دهد رسالت خود یعنی ساخت یک گیم پلی عالی را انجام دهد. لازم نیست که یک عنوان را مثل شرکت های دیگر هر سال تولید کرد تا به هر شکل ممکن به فروش مورد نظر رسید.

حالا که سی دی پراجکت این کوله بار سنگین را به مقصد نهایی خود رسانده است، امیدواریم بعد از سایبرپانک شاهد معرفی شدن The Witcher جدید از این شرکت لهستانی باشیم.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند