به روزرسانی Phasmophobia باعث بهبود رویداد شبح ها می شود

استودیو Kinetic Games که عنوان ترسناک Phasmophobia را توسعه داده، اعلام کرده که در حال کار بر روی یک به روزرسانی جدید است که قصد دارد در آن رویداد شبح و سایر مکانیک ها را بهبود ببخشد.

سال 2020 و سبک وحشت

مسلماً یکی از بهترین بازی های ترسناک سال 2020، عنوان ترسناک و روانشناختی Phasmophobia  بود که همچنان به اعمال تغییرات جدید و رفع اشکالات خود ادامه داده است. اخیراً تیم Kinetic Games پیامی برای طرفداران خود ارسال کرده و خبر از یک به روزرسانی جدید داده است.

همانطور که می دانید در این بازی باید به شکار ارواح بپردازید، هر ارواحی برای خود استراتژی متفاوتی را طلب می کند. شکار هرکدام از آنها لذت خاصی را خواهد داشت، البته اگر اهل بازی های ترسناک و دلهره آور باشید.

تیم توسعه دهنده از زمان انتشار  Phasmophobia به صورت Early Access در Steam، بازخوردهای خیلی خوبی را از طرفداران خود دریافت کردند و به نظر می رسد که مخاطبان از شکار ارواح بسیار لذت برده اند. تجربه کاربران برای توسعه دهنده نظرات سازنده ای را به همراه داشته است، یکی از نظرات بسیار مهم کاربران این بود که باید تنوع ارواح بیشتر باشد و اشکالاتی کوچکی که در گیم پلی وجود دارد، باید بهینه سازی شود.

اتفاقات در بازی Phasmophobia به صورت ناگهانی چیده شده اند، یعنی کمتر پیش می آید که یک موقعیت برای شما دوبار تکرار شود. البته این سیستم باعث می شود که کیفیت ترس های ایجاد شده کمی متغیر باشند ولی از طرفی تنوع بازی را بسیار بالا می برند. البته تنوع ظاهری ارواح هم باعث شده که شما حس خوبی نسبت به این تجربه های متفاوت داشته باشد.

برای طرفدارانی که به دنبال این رفع مشکل بوده اند، این یک تغییر جدید عالی محسوب می شود.

یک سال زمان برای توسعه

با فرصت زمانی که Kinetic Games در سال 2021 در اختیار دارد، هواداران انتظار زیادی از Phasmophobia و  تیم توسعه دهند دارند. امیدوارم، تیم توسعه با اضافه کردن مراحل قابل کاوش تر، یا انواع مختلف شبح، برای یک بازگشت خوب آماده باشد.

آیا شما هم از شکار ارواح در بازی Phasmophobia لذت بردید؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد