صداپیشگان فیلم Sonic دیگر همکاری نخواهد کرد

کاراکتر محبوب شرکت سگا یعنی Sonic، سالهای زیادی است که در کنار ماست و با بازی ها و فیلم های مختلفی به دیدار هوادارانش آمده است. فیلم سونیک شاید یکی از بهترین اقتباس های سینمایی از این خارپشت آبی محبوب بود. در این فیلم بازیگرانی همچون جیم کری توانستند دوباره به روزهای اوج بازیگری خود بازگردند. با توجه به موفقیت فیلم سونیک، بعید نیست که کمپانی سازنده به دنبال ساخت ادامه ای برای آن باشد. اما خبرهایی در پشت پرده شنیده می شود که مشکلاتی در تیم تولید بوجود آمده است.

سونیک موفق ولی تنها

همانطور که قبل تر بازیمو شما عزیزان را در جریان قرار داده بود، صداپیشه کاراکتر Sonic یعنی راجر کریگ اسمیت بعد از حدود 10 سال فعالیت و صداپیشگی برای سونیک، از کار خود کناره گیری کرد. اما مشکلات برای ادامه فیلم سونیک به همین جاها ختم نمی شود. این کار اسمیت باعث شد طرفداران سونیک بسیار ناراحت و نا امید شوند، سالهای پر شکوه سونیک با اسمیت دیگر به پایان رسید.

در هفته های گذشته صداپیشگان مختلف Sonic اعلام کرده اند که مبنا به دلایلی از از کار خود جدا شده اند. چند روز پیش، مایک پولاک، بازیگر دکتر اگمن مطلبی را در توییتر خود ارسال کرد. البته این مطلب واکنش خوبی از هواداران سونیک داشت.در این مطلب پولاک سعی کرده که به شکلی غیر مستقیم به مخاطبان اطلاع دهد که دیگر حاضر به همکاری نیست.

این پیام عجیب باعث شد که طرفداران سوالات زیادی را از پولاک بپرسند. پولاک می گوید: با توجه به یک یادداشت شخصی ام در توییتر، من می دانم که شما می خواهید در مورد آنچه اتفاق افتاده و یا گزینه های انتخابی جایگزین حدس بزنید، اما لطفاً به خاطر داشته باشید که همیشه بازیگرانی توسط، تماس ها و رزروها جابجا می شوند.

کاراکتر Tails هم رفت

باز هم اتفاقات بد تمام نشده، colleen o’shaughnessey  که تقریباً برای مدت طولانی صداپیشگی کاراکتر Tails را بر عهده داشت، هفته پیش عنوان کرد دیگر صدا گذاری نمی کند. وی در پاسخ به پرسش هواداری مبنی بر اینکه آیا وی همچنان در سریال Sonic Prime نتفلیکس به صداپیشگی Tails ادامه خواهد داد، پاسخ داد: نه. متاسفم که می گویم من نیستم.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند