فیل اسپنسر، بعد از خرید اکتیویژن بازی Starcraft را زنده خواهد کرد

مدیر عامل ایکس باکس فیل اسپنسر در مورد احیای احتمالی Starcraft پس از خرید Activision صحبت می کند.

تولد دوباره استارکرفت

فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، می‌گوید که از اینکه می‌تواند با تیم ‌هی بزرگی مانند Activision، Blizzard  و King جلسه داشته باشد و درباره عنوان های بزرگ صحبت کند بسیار هیجان زده است. در صورت خرید Activision Blizzard توسط ایکس باکس، احتمال زنده شدن فرنچایزهایی مانند StarCraft  بسیار زیاد است.

در مصاحبه ای با Wired، اسپنسر به طور قابل درکی محتاط بود و اظهار داشت که او اجازه ندارد در مورد اتفاقاتی که در بلیزارد، اکتیویژن یا کینگ رخ می دهد تصمیم بگیرد، اما اعتراف کرد که اگرچه هیچ برنامه مشخصی در حال حاضر نیست، اما استارکرافت می تواند نگاه ویژه ایکس باکس را به همراه داشته باشد.

او همچنین اظهار داشت که همه اینها صحبت برای ایجاد فرصت است و نه تنها StarCraft، بلکه WarCraft  نیز در برنامه های او قرار دارد، زیرا میراث بازی های استراتژی زمان واقعی که ما در مورد آن صحبت می کنیم باید در نظر گرفته شود. و من امروز هیچ برنامه مشخصی ندارم زیرا واقعا نمی توانم وارد آن شوم و با تیم ها کار کنم.

فیل اسپنسر در مورد امکان کار و نشستن برای بحث در مورد آینده یکی از فرنچایزهایی که ساعت های بی شماری را با آن بازی می کرد هیجان زده بود و بدون شک Starcraft باید در راس آنها قرار داشته باشد.

با این حال، لازم به یادآوری است که مایکروسافت گفته است که Activision Blizzard تا زمانی که قرارداد کامل شود به طور مستقل عمل خواهد کرد، اما فیل اسپنسر خاطرنشان کرد که پس از تکمیل قرارداد، شرکت به او اطلاع می‌دهد و آنها در هر جهتی که مناسب ‌تر است حرکت خواهند کرد.

با این حال، این معامله از سوی تنظیم ‌کننده‌های دولتی در ایالات متحده و بریتانیا مورد بررسی قرار می ‌گیرد، به طوری که سازمان رقابت و بازار اخیراً این نگرانی را ایجاد کرده است که این معامله “می‌تواند به میزان قابل توجهی رقابت در کنسول ‌های بازی را کاهش دهد”. با این حال، فیل اسپنسر بسیار آرام است و اظهار می کند که همه چیز یک زمان می خواهد و او کاملاً به بستن قرارداد اطمینان دارد.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود