هواوی میت 30 آر اس پورشه دیزاین با طراحی متفاوت و خاص

بعد از شایعات بسیار شنیده شده، دیروز بالاخره هواوی میت 30 به همراه میت 30 پرو رنمایی شد. در کنار این پرچمداران هماننند گوشی های خانواده میت 20 این شرکت، شاهد رونمایی میت 30 آر اس پورشه دیزاین بودیم. بر خلاف پرچمداران این خانواده، مدل خاص این گوشی های هوشمند از طراحی خاص و متفاوتی بهره برده است.

در ابتدا باید گفت که تمام مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای هواوی میت 30 آر اس پورشه دیزاین همانند میت30 پرو می باشد.

صفحه نمایش 6.53 اینچی اولد Horizon Display با انحنای زیبای 88 درجه ای در قسمت حاشیه های کناری در نظر گرفته شده. استفاده ار چنین صفحه نمایشی سبب شده تا قابلیت پرکاربرد سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد.

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

سنسور های اصلی و نیز تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. سنسور فوق عریض این گوشی از چنین قابلیتی بهره مند نشده.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود و هواوی با انتخاب سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

اما سوای میت 30 پرو، که از معماری دایره ای شکل رای قرار گیری سسور های دوربین اصلی بهره برده بودند، مدل پورشه دیزاین از معماری مربعی شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی چهارگانه بهره بره است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود