ریلمی 5 پرو با سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی رونمایی شد

امروز شاهد رونمایی جدیدترین گوشی های هوشمند شرکت جوان ریلمی یعنی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو بودیم. این دو گوشی هوشمند اولین محصولات این شرکت بوده اند که به دوربین های اصلی چهارگانه ای مجهز شده اند. از جمله قابلیت های بارز در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می توان به سنسور های دوربین اصلی قدرتمند و نیز پردازنده میان رده کارآمد و محبوب آن اشاره کرد. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات ریلمی 5 پرو

صفحه نمایش

طراحی این محصول با مدل استاندارد خودش هیچ تفاوتی ندارد. اما صفحه نمایش کوچکتری به نسبت مدل استاندار برایش در نظر گرفته شده. اما صفحه نمایش ریلمی 5 پرو توانایی ارائه روشنایی بهتر 15 درصدی به نسبت مدل استاندارد دارد.

صفحه نمایش 6.3 اینچی با نسبت تصویر 19.5 به 9 با رزولوشن FHD پلاس برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده.

دوربین

اما بهبود چشم گیر سنسور های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به نسبت مدل استاندار غیر قابل چشم پوشی می باشد. سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی تنها تفاوت سنسور های دوربین اصلی در مقایسه با مدل استاندارد می باشد.

در کنار این سنسور قدرتمند، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمقی مشابه با سنسور های مدل استاندارد، برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده. سنسور 16 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده نیز از دیگر تفاوت های این دو گوشی هوشمند می باشد.

سخت افزار و قیمت

اما یکی دیگر از وجه تمایز و قدرتمند تر در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، پردازنده میان رده کوآلکام در نظر گرفته شده می باشد.

ریلمی برای گوشی میان رده قدرتمند تر خود، از پردازنده محبوب اسنپدراگون 712 استفاده کرده است. رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده جدید ریلمی می باشد.

شاید باتری 4035 میلی آمپری باتری ضعیف تری در مقایسه با باتری 5000 میلی آمپری مدل استاندارد باشد. اما شارژ سریع 20 واتی با پشتیبانی از استاندارد VOOC 3.0 نوید زمان کوتاهی را برای شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند می دهد.

اما با توجه به همه مشخصات فنی در نظر گرفته شده که به آن ها پرداختیم، قیمت 195 دلاری این محصول در صورت ارائه آن در بازار جهانی فروش خوبی را به خود اختصاص خواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود