ریلمی 7 پرو معرفی شد / زیبایی چشم نواز به همراه مشخصات فنی قدرتمند

ریلمی 7 پرو به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمندی که در سطح گوشی های هوشمند میان رده، مشخصات قدرتمندی به نظر می رسد، بصورت رسمی معرفی شد. پیش از این شاهد رونمایی ریلمی 7i نیز بودیم که حال مدل پرو با طراحی مشابه و رنگ بندی متنع تر و جذاب تر در کنار مشخصات فنی قدرتمند تر معرفی شده است.

مشخصات ریلمی 7 پرو

ریلمی 7 پرو به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع سوپر امولد مجهز شده. تراکم پیکسلی 411 ppi به همراه ناچ بسیار زیبای اینفینیتی O که برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده، نشان می دهد که نه تنها در بخش طراحی بلکه در بخش مشخصات در نظر گرفته شده در این بخش، ریلمی 7 پرو چیزی کم از یک پرچمدار ندارد.

در بریدگی دایره ای شکل ناچ که در قسمت بالایی و گوشه سمت چپی صفحه نمایش قرار گرفته، شاهد حضور سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی می باشیم. این سنسور قابلیت ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 1080 پیکسلی را خواهد داشت و به قابلیت لرزشگیر دیجیتال یا همان EIS نیز مجهز شده.

در قسمت پشتی نیز چهار سنسور در بریدگی مستطیلی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه ریلمی 7 پرو را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز ریلمی 7 پرو قدرتمند ظاهر شده. پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 720G کوالکام با معماری 8 نانومتری این گوشی هوشمند میان رده را همراهی خواهد کرد. رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

ریلمی 7 پرو به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که شارژر قدرتمند 65 واتی مجهز به شارژ سریع را نیز با خود به همراه دارد. این شارژر می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 34 دقیقه به شارژ 100 درصدی برساند. این مدل خاص از ریلمی 7 پرو با قیمت پایه 270 دلار فروش خود را آغاز کرده است.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !