نگاهی به ویژگی ماوس های گیمینگ MSI

ماوس گیمینگ را باید سلاح گیمرها دانست. عملکرد بالا، سرعت بیشتر و سوئیچ های باکیفیت از جمله مواردی است که می تواند این سلاح را به بالاترین سطح برساند. شرکت تایوانی MSI در زمینه ماوس های گیمینگ چندین مدل دارد که بر اساس نیاز کاربران و البته سطح بودجه طبقه بندی می شود. در ادامه نگاهی داریم به چند ویژگی ماوس های گیمینگ MSI.

یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب یک ماوس گیمینگ خوب، استفاده از سوئیچ ها و سنسوری است که برای یک ماوس در نظر گرفته می شود. البته فاکتور بسیار مهم ارگونومیک بودن ماوس را هم نباید فراموش کرد. ام اس آی مدل های مختلفی از ماوس را معرفی و روانه بازار کرده است اما در این مطلب سعی داریم تا با مدل های مختلف سری CLUTCH GM آشنا شویم.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM70

برترین ماوس گیمینگ MSI مدل CLUTCH GM70 است. ماوس گیمینگی که در کنار ظاهر بسیار ارگونومیک، ویژگی های جذابی را هم به همراه دارد. یکی از مهمترین ویژگی های CLUTCH GM70 قابلیت شخصی سازی کردن ظاهر ماوس است که در کنار زیبایی، قابلیت در دست بودن را به سلیقه کاربر پیش می برد. در جعبه این ماوس گیمینگ بجز ماوس چهار پنل جانبی با قابلیت شخصی سازی و یک پنل بالایی یا پنل کف دست هم قرار گرفته تا کاربران بر اساس نیاز ماوس مورد علاقه خود را در دست گیرند.

اما یکی دیگر از جذابیت های ماوس گیمینگ CLUTCH GM70 قابلیت استفاده در حالت بی سیم و با سیم است که محدوده انتخاب کاربر را گسترش می دهد. سنسور PixArt PMW3360 که یکی از بهترین سنسورهای نوری گیمینگ جهان است در این ماوس خودنمایی می کند. این سنسور دارای حساسیت یا DPI با نرخ 18000 است. کاربر می تواند با استفاده از دکمه قرار گرفته بروی ماوس حساسیت آن را تنظیم کند یا به نرم افزارهای اختصاصی مراجعه کند.

سوئیچ های OMRON با طول عمر بیش از 50 میلیون کلیک می تواند عملکرد خوب CLUTCH GM70 را تایید کند. همچنین پنل های آلومینیومی برای استحکام ماوس در CLUTCH GM70 دیده می شود. نورپردازی RGB در نقاط مختلف ماوس با قابلیت مدیریت با ماوس یا نرم افزارهای اختصاصی یکی دیگر از جذابیت های بصری CLUTCH GM70 است.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM60

ماوس گیمنگ CLUTCH GM60 کاملا مشابه مدل CLUTCH GM70 است با این تفاوت که ام اس آی در این ماوس گیمینگ از سنسور PixArt PMW3330 با حساسیت یا DPI با نرخ 10800 استفاده می کند که همچنان یکی از برترین سنسورهای اپتیکال است. البته این ماوس گیمینگ مانند ماوس گیمینگ CLUTCH GM70 از حالت بی سیم پشتیبانی نمی کند.

ساختاری ارگونومیک مناسب برای راست دست ها و چپ دست ها، سوئیچ های OMRON با طول عمر بیش از 50 میلیون کلیک، نورپردازی زیبای RGB، قابلیت شخصی سازی ماوس با 5 پنل اضافه، کابل 2 متری با پوشش طلایی USB و  ساختار مستحکم با استفاده از پنل های آلومینیومی از ویژگی های ماوس گیمینگ CLUTCH GM60 است.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM50

ماوس گیمینگ CLUTCH GM50 ام اس آی یکی از جذاب ترین مدل های CLUTCH است که با ظاهری خوب و قابلیت های گیمر پسند به گزینه ای ایده آل تبدیل شده است. در ساختار این مدل از متریال با کیفیت استفاده شده است و طراحی و ارگونومیک بالای آن، مدل CLUTCH GM50 را برای راست دست ها به گزینه ای جذاب تبدیل کرده است.

سوئیچ های OMRON با طول عمر بیش از 20 میلیون کلیک برای حرکات سریع با کمترین زمان تاخیر ساخته شده است. سنسور گیمینگ PMW-3330 از نوع اپتیکال است که با نهایت حساسیت یا DPI با نرخ 7200 حتی می تواند با کمترین زحمت تمام فضای یک مانیتور 4K را هم طی کند.

نورپردازی RGB با قابلیت مدیریت از روی ماوس یا با استفاده از نرم افزارهای اختصاصی و کابل 2 متری با ساختاری مستحکم و پورت USB طلایی از قابلیت های ماوس گیمینگ CLUTCH GM50 است.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM40

ماوس گیمینگ CLUTCH GM40 در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز روانه بازار می شود. ماوس گیمینگی که دارای طراحی مینیمال است اما همچنان قابلیت ارگونومیک بودن خود را حفظ کرده است. سنسور اپتیکال PMW 3310 ماوس گیمینگ CLUTCH GM40 دارای حساسیت یا DPI تا نهایت نرخ 5000 است. سوئیچ های OMRON با طول عمر بیش از 50 میلیون کلیک یکی دیگر از قابلیت های گیمینگ این ماوس است.

زمان تاخیر بسیار عالی، کابل 2 متر با پوشش طلایی پورت USB و نورپردازی قرمز رنگ از دیگر موارد قابل ذکر در خصوص ماوس گیمینگ CLUTCH GM40 است.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM30

ماوس گیمینگ CLUTCH GM30 با ساختار و طراحی که دارد به یک گزینه ایده آل برای لپ تاپ های گیمینگ یا کاربرانی که به دنبال ماوس گیمینگ با وزن کمتر از 100 گرم می گردند تبدیل شده است. این ماوس گیمینگ در کنار ظاهر جذاب دارای نورپردازی RGB است که هم از روی ماوس مدیریت می شود و هم با نرم افزارهای اختصاصی MSI.

سنسور اپتیکال در ماوس گیمینگ CLUTCH GM30 از نوع PAW-3327 است که دارای حساسیت یا DPI با نهایت نرخ 6200 است. همچنین سوئیچ های کلیک راست و چپ از نوع OMRON هستند که طول عمر بیش از 20 میلیون کلیک را دارند. کابل 2 متری با پوشش طلایی USB و کلیدهایی با قابلیت شخصی سازی از دیگر قابلیت های ماوس گیمینگ CLUTCH GM30 است.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM11

ماوس گیمینگ CLUTCH GM11 یکی از اقتصادی ترین ماوس های گیمینگ شرکت MSI است. ساختار ارگونومیک این ماوس گیمینگ، CLUTCH GM11 را برای راست دست ها و چپ دست ها مناسب کرده است. سنسور اپتیکال PMW-3325 قادر است تا حساسیت یا DPI با نرخ 5000 را ارائه کند. برای تضمین عملکرد این ماوس گیمینگ هم از سوئیچ های OMRON با طول عمر 10 میلیون کلیک استفاده شده است.

نورپردازی RGB در نقاظ مختلف ماوس گیمینگ CLUTCH GM11 قابلیت مدیریت از روی ماوس با استفاده از دکمه های ترکیبی و همچنان مدیریت از طریق نرم افزارهای اختصاصی MSI را دارد. کابل 1.8 متر با پوشش طلایی پورت USB و وزن کم 89 گرم از دیگر ویژگی های ماوس گیمینگ CLUTCH GM11 است.

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند