ریلمی 8 پرو با سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

بالاخره بعد از شایعات بسیاری که در طی چند روز اخیر شنیدیم، امروز شاهد رونمایی ریلمی 8 پرو به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت بودیم که مشخصات قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشت. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی آن می باشد.

مشخصات ریلمی 8 پرو

ریلمی 8 پرو شاید یک گوشی هوشمند میان رده به حساب بیاید، اما طراحی و برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برایش هیچ چیزی کم از یک پرچمدار ندارد. در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع سوپر امولد مجهز شده است.

این صفحه نمایش به نسبت نسل قبلی خودش می تواند روشنایی بهتر 1000 نیت (شمع در متر مربع) را ارائه کند. برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی می باشیم. یک سنسور اصلی و قدرتمند 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه ای و دو سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه ریلمی 8 پرو را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، شاهد حضور پردازنده میان رده اسنپدراگون 720G شرکت کوالکام می باشیم که در مقایسه با پردازنده های میان رده گوشی های هوشمند اندرویدی، توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

رم ها 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشند. ریلمی 8 پرو به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 50 واتی شارژ سریع مجهز شده. شارژر 50 واتی توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 47 دقیقه ای دارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد