ریلمی 8 معرفی شد / باتری قدرتمند، طراحی جذاب

در کنار رونمایی ریلمی 8 پرو، اهد رونمایی ریلمی 8 نیز بودیم که به نسبت مدل پرو، مشخصات ضعیف تری را با خود به همراه داشت. اما به نسبت یک گوشی هوشمند میان رده، ریلمی 8 به مشخصات فنی بسیار مناسب و قابل قبولی مجهز شده است.

مشخصات ریلمی 8

یکی از قدرتمند ترین مشخصه های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، صفحه نمایشش می باشد. این اسمارتفون میان رده به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع سوپر امولد مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش هم طراحی مشباهی با مدل پرو را شاهد بودیم. در نمای رو به رویی از طراحی ناچ ایفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی هم شاهد حضور چهار سنسور دوربین می باشیم که به نسبت مدل پرو، سنسور های دوربین ضعیف تری می باشند. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه ای و دو سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه ریلمی 8 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این گوشی میان رده به پردازنده هلیو G95 شرکت مدیاتک مجهز شده است. رم های 4/6/8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. ریلمی 8 به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 30 واتی شارژ سریع مجهز شده است. این شارژر توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی میان رده را در مدت زمان 65 دقیقه ای دارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد