ریلمی نارزو 30 معرفی شد / میان رده ای با مشخصات قابل قبول و قیمت مقرون بصرفه

بدون شک اسمارتفون های میان رده ریلمی تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون بصرفه، عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. االبته آنطور که باید و شاید گوشی های هوشمند میان رده ریلمی فعالیت چشم گیری در بازار ایران ندارند و جای خالی محصولات موفق این شرکت کاملا حس می شود. امروز نیز شاهد رونمایی ریلمی نارزو 30 به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت بودیم که در کنار قیمت مقرون بصرفه اش مشخصات قابل قبولی را نیز به همراه داشت.

مشخصات نارزو 30

پیش از این شاهد رونمایی ریلمی نارزو 30 پرو و نارزو 30A بودیم. نارزو 30 در نمای رو به رویی به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده است. این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 580 نیت را نیز دارد. برای طراحی صفحه نمایش هم از ناچ اینفنیتی O استفاده شده. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش هم سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی سونی IMX471  را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه ریلمی نارزو 30 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما، ریلمی یکی از مقرون بصرفه ترین پردازنده های میان رده شرکت مدیایتک، یعنی هلیو G85 را انتخاب کرده است. رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. این گوشی هوشمند میان رده به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 30 واتی شارژ سریع که توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی این باتری را در مدت زمان 65 دقیقه دارد، مجهز شده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد