همکاری سامسونگ و ریلمی برای گوشی جدیدی با سنسور 108 مگاپیکسلی

ریلمی توانست با معرفی ایکس 2 پرو پیشرفت فوق العاده ای را به نسبت گوشی های هوشمند قبلی خود به نمایش بگذارد. از جمله قابلیت های قدرتمند این گوشی هوشمند می توان به سنسور دوربین 64 مگپیکسلی آن اشاره کرد. اما این بار وقت آن رسیده تا این شرکت گامی به جلو بردارد و با توجه به اخبار منتشر شده گویا قصد دارد در سال میلادی 2020 از گوشی هوشمند جدید خود با سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ بهره ببرد.

پیش از این شیائومی می CC9 پرو توانست با بهره بردن از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ عملکرد بسیار قدرتمندی را از خود به نمایش بگذارد. اما نکته جالب این جا می باشد که هنوز سامسونگ از این سنسور قدرتمند برای هیچ کدام از گوشی های هوشمند خود بهره نبرده.

با توجه به روابط بسیار خوب شیائومی و ریلمی با سامسونگ، حال بع از شیائومی، ریلمی قصد دارد تا گوشی هوشمند جدید خود را با مجهز کردن به قدرتمند ترین سنسور سامسونگ روانه بازار کند. مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که هد فقط چنگ مگاپیکسل ها نیست و قصد دارد در کنار سنسور قدرتمند دوربین اصلی، قابلیت های ویژه و قدرتمند دیگری را نیز برای این گوشی هوشمند خود در نظر بگیرد.

سامسونگ نیز قصد دارد تا پرچمداران سری اس 11 خود را با مجهز کردن به چنین سنسور قدرتمندی روانه بازار کند. باید منتظر بود و دید در سال میلادی جدید در جنگ مگاپیکسل ها، کدامیک از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

منبع: xda-developers

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !