تولید لپ تاپ و مانیتور گیمینگ توسط ADATA

تولید لپ تاپ و مانیتور گیمینگ توسط ADATA

ADATA برند خوشنام دنیای تجهیزات ذخیره سازی یک برند زیر مجموعه برای معرفی تجهیزات گیمینگ راه اندازی کرده و تا کنون محصولات متنوعی از جمله هدست، ماوس و کیبرد را روانه بازار کرده است. اما طبق اخبار رسمی که در وب سایت این کمپانی منتشر شده، مدیران ADATA قصد دارند تا در سال 2020 میلادی به تولید محصولاتی جدید از جمله لپ تاپ، مانیتور و Mini Pc گیمینگ بپردازند.

در سال های اخیر بسیاری از برند های فعال در حوزه سخت افزار به معرفی یک برند زیر مجموعه گیمینگ پرداختند و محصولات متنوع خود را با بهره گیری از پارامتر های مورد نظر یک گیمر طراحی و تولید کردند. اما ADATA که یک برند به نسبت جدید در حوزه گیمینگ به شمار می رود، طبق برنامه ای از پیش تعیین شده، سال 2020 را برای معرفی سه خط تولید جدید خود در نظر گرفته است.

اولین خط تولید به لپ تاپ گیمینگ Xenia 15 اختصاص دارد که با بهره گیری از پردازنده نسل نهم Core i7 اینتل تولید خواهد شد. این لپ تاپ صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر FULL HD و پنل IPS دارد که مشخصاتی استاندارد برای یک لپ تاپ گیمینگ به شمار می رود. در بخش ذخیره سازی لپ تاپ Xenia 15، ای دیتا از درایو پر سرعت SX8200 Pro M.0 خود استفاده می کند تا سرعت بالای انتقال اطلاعات را در دسترس گیمرها و کاربران حرفه ای قرار دهد.

محصول بعدی ADATA که با همکاری اینتل تولید می شود، مینی پی سی گیمینگ XPG GAIA نام دارد که سخت افزار قدرتمند خود را در یک شاسی 5 لیتری جای داده است. امکان نصب کارت گرافیک به طول 8 اینچ (20 سانتی متر) در این Mini PC به وسیله یک اسلات PCI وجود دارد و یک منبع تغذیه 500 واتی با استاندارد راندمان 80PLUS Platinum وظیفه تامین توان آن را بر عهده دارد.

صفحه نمایش 27 اینچی XPG PHOTON مجهز به پنل IPS از فناوری محافظ چشم Vivid Color کمپانی PixelDisplay بهره می برد و اولین مانیتور گیمینگ مجهز به این فناوری در سطح جهان خواهد بود. جلوگیری از خستگی چشم هنگام استفاده طولانی مدت از مانیتور به خصوص در ساعات شب، مهم ترین ویژگی فناوری Vivid Color به شمار می رود. قابلیت سوییچ میان طیف گسترده رنگ ها در ساعات روز و یک تجربه شگفت انگیز شبانه، هیچ محدودیتی برای گیمرها به وجود نمی آورد.

کلیه تجهیزات و فناوری های محدود موجود در سطح جهان، بین 15 تا 60 درصد از نور آبی صفحه نمایش را دفع کرده یا کاهش می دهند و فقط عینک خاص UVEX Bandit می تواند تا 98 درصد از اثرات نور آبی را کاهش دهد. اکنون PixelDisplay ادعا می کند که صفحه نمایش تولید شده با بهره گیری از فناوری Vivid Color Eye-Safe این کمپانی همانند عینک UVEX Bandit عمل کرده و 98 درصد از اثرات نور آبی را کاهش می دهد.

ADATA محصولات دیگری از جمله کیس فول تاور XPG VOLTA، تجهیزات ذخیره سازی SSD، انواع حافظه های DRAM و خط تولید جدید XPG HERO را در غرفه اختصاصی خود در نمایشگاه CES 2020 که هر ساله در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود، رونمایی خواهد کرد.

پست های مرتبط

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد

گوگل 20 میلیارد دلار در سال 2022 به اپل پرداخت کرده تا موتور جست‌وجویش در حالت پیش‌فرض باقی بماند !

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد