مقایسه سرعت و دوربین سامسونگ گلکسی A51 و گلکسی A50

مقایسه سرعت و دوربین سامسونگ گلکسی A51 را به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ در نظر گرفته ایم تا ببینیم این محصول در مقابل گلکسی A50 که یکی از میان رده های بسیار محبوب سامسونگ می باشد چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت. در ادامه به مشخصات سخت افزاری این دو گوشی هوشمند میان رده خواهیم پرداخت.

مشخصات دوربین و پردازنده سامسونگ گلکسی A51

سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۲۳ درجه ای در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره توسط سنسور اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه گلکسی A51 را تشکیل می دهند.

در بریدگی زیبای ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

سامسونگ گلکسی A51

پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ به همراه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از جمله مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده این گوشی هوشمند می باشند.

مشخصات دوربین و پردازنده سامسونگ گلکسی A50

سامسونگ گلکسی A50 در کنار رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ اختصاصی این شرکت مجهز شده است.

یکی دیگر از قابلیت های سخت افزاری مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن می باشد. در کنار این باتری مناسب شاهد در نظر گرفته شدن شارژر ۱۵ واتی مجهز به شارژ سریع نیز بودیم.

سامسونگ گلکسی A50

ما از قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که سبب شده تا علاقه مندان بسیاری را در داخل کشور داشته باشد، سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

شما را به دیدن ویدئوی مقایسه سرعت و دوربین سامسونگ گلکسی A51 و گلکسی A50 دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !