Realme X اوپو رسما در تاریخ 25 اردیبهشت رونمایی خواهد شد

یکی از گوشی های مورد انتظاری که اخیرا صحبت های زیادی در مورد آن شنیده ایم و گزارشات مختلفی در رابطه با آن منتشر منتشر شده، گوشی هوشمند جدید برند تازه متولد شده Realme به نام Realme X است. این برند، زیر شاخه کمپانی چینی اوپو محسوب میشود که در مدت زمان کوتاهی، تاکنون چندین گوشی مختلف را از آن شاهد بوده ایم. مانند اکثر برندهای چینی، Realme نیز به واسطه برخورداری از مدل های ارزشمند و قیمت رقابتی، به سرعت در حال باز کردن جای خود در بازار است.

حال اوپو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، زمان معرفی رسمی Realme X را اعلام کرده که بر اساس آن، این گوشی در تاریخ 15 مه برابر با 25 اردیبهشت به طور رسمی معرفی خواهد شد. همچنین نسخه ای ضعیف تر و ارزان قیمت تر از این دستگاه نیز در قالب مدل Realme X Youth Edition یا همان نسخه لایت نیز در کار خواهد بود و همراه با نسخه استاندارد رونمایی خواهد شد.

همچنین در پست منتشر شده توسط اوپو به امکان پیش خرید دستگاه از طریق برخی خرده فروشی های آنلاین چینی مانند JD.com، Suning و TMall نیز اشاره شده است. مراسم رونمایی از گوشی جدید Realme در پکن، پایتخت چین برگزار خواهد شد. بر اساس تیزری که قبل تر این برند منتشر کرده، Realme X مانند اوپو F11 Pro مجهز به دوربین سلفی بالا جهنده خواهد بود. این گوشی هوشمند با اسم رمز RMX1901، احتمالا از دوربین اصلی دوگانه و رنگ تلفیقی آبی و مشکی برخوردار خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود