ریلمی ایکس 3 با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی زیبا بصورت رسمی معرفی شد

ریلمی ایکس 3 سوپر زوم چندی پیش به عنوان یکی از قدرتمند ترین پرچمداران این شرکت بصورت رسمی معرفی شده بود. این بار اما ریلمی ایکس 3 به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت با طراحی مشابه با مدل سوپر زوم بصورت رسمی معرفی شده. اگر بخواهیم مقایسه ای بین این دو گوشی هوشمند داشته باشیم، در برخی موارد مدل استاندارد قوی تر بوده و در برخی موارد مدل سوپر زوم. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمدار جدید.

مشخصات ریلمی ایکس 3

طراحی و صفحه نمایش

همانطور که در ابتدا اشاره کرده ایم، طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند مشابه با طراحی مدل سوپر زوم می باشد. ریلمی ایکس 3 به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی بالای 120 هرتز را خواهد داشت.

از نکته های جالب توجه این گوشی هوشمند، در نظر گرفته شدن ناچ زیبای اینفینیتی O برای صفحه نمایش می باشد که به هرچه زیباتر شدن آن کمک شایانی کرده. این ناچ زیبا و دوست داشتنی سنسور های دوربین دوگانه دوربین سلفی را در خود جای داده است.

دوربین

در بخش سنسور های دوربین، در برخی موارد ریلمی ایکس 3 به نسبت مدل سوپر زوم، به مشخصات فنی قدرتمند تری مجهز شده اما در برخی موارد نیز ضعیف تر. در بخش سنسور های دوربین شاهد قرار گیری یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض می باشیم. (مدل سوپر زوم به یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده بود).

در قسمت پشتی نیز همانند مدل سوپر زوم، چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده.. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و سنسور 2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سخت افزار

در بخش سخت افزاری نیز تفاوتی بین مشخصات فنی در نظر گرفته شده، به نسبت مدل سوپر زوم نمی باشیم. ریلمی ایکس 3 به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی UFS 3.0 اشاره کرد.

باتری 4300 میلی آمپری در کنار شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع نیز، نوید طول عمر مفید خوب و قابل قبولی را می دهد. ریلمی ایکس 3 قرار است با قیمت پایه 330 دلار فروش خود را آغاز کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد