عملکرد زوم 60 برابری سنسور های دوربین ریلمی ایکس 3 سوپر زوم / به همراه ویدئو

ریلمی ایکس 3 سوپر زوم چند روز پیش به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت معرفی شد و از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون می توان به سنسور های دوربین اشاره کرد. سنسور های دوربینی که توانایی زوم 60 برابری را با خود به همراه داشته اند. هرچند پیش از این سنسورهای دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا نیز با زوم 100 برابری خود، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته بودند.

در این ویدئو شاهد تصاویر ثبت شده توسط سنسور های دوربین این گوشی هوشمند در حالت زوم 1 برابری، زوم 30 برابری و زوم 60 برابری خواهیم بود. پیش از مشاهده این ویدئو و قضاوت در مورد عملکرد سنسور های دوربین ریلمی ایکس 3 سوپر زوم، نگاهی گذرا خواهیم داشت به مشخصات سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند.

سنسور اصلی 64 مگاپکسلی با قابلیت زوم 60 برابری هیبرید به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپ 122 میلی متری با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال درکنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

اما نکته جالب دیگر، مجهز شدن دوربین سلفی به دو سنسور می باشد. سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی سونی IMX616 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض دوربین سلفی دوگانه ریلمی ایکس 3 سوپر زوم را تشکل می دهند.

اگر بخواهیم مقایسه ای میان زوم سنسور های دوربین این گوشی هوشمند با سنسور های دوربین گل سر سبد گوشی های هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی اس 20 اولترا داشته باشیم،باید بگوییم که ریلمی توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی در حالت زوم 60 برابری نیز جزئیات خوبی را به نمایش گذاشته است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد