ریلمی ایکس 50 با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G

در جدیدترین اخبار رسمی منتشر شده، ریلمی ایکس 50 قرار است فردا بصورت رسمی به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت رونمایی شود. پیش از این ریلمی ایکس 2 پرو با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمندی با پیشرفت بسیار چشم گیری به نسبت گوشی های هوشمند گذشته این شرکت رونمایی شد.

در حال حاضر تایید شده که ریلمی ایکس 50 قرار است به شارژری با قابلیت شارژ سریع مجهز خواهد شد. اطلاعات دقیقی از این شارژر منتشر نشده اما می دانیم که از استاندارد VOOC 4.0 پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از این استاندارد سبب شده تا این شارژر قابلیت شارژ باتری 4000 میلی آمپری این گوشی هوشمند را تا میزان 70 درصد در مدت زمان 30 دقیقه ای را داشته باشد.

طبق آخرین احبار منتشر شده، ریلمی قصد دارد تا برای این گوشی هوشمند جدید خود از طراحی ناچ زیبای اینفینتی O بهره ببرد و استفاده از دو سنسور برای دوربین سلفی نیز سبب شده تا شاهد طراحی مشابه با آنچه در سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس دیده بودیم را شاهد باشیم.

نکته جالب در خصوص صفحه نمایش این گوشی هوشمند جنس سوپر آمولد آن می باشد که پیش از این تنها سامسونگ حق استفاده از چنین صفحات نمایشی را با ناچ اینفینیتی O داشت. صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی ریلمی ایکس ۵۰ توانایی ارائه نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز را خواهد داشت.

همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند از دو سنسور برای دوربین سلفی بهره مند خواهد شد. یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین سلفی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

برای دوربین اصلی نیز همانند ریلمی ایکس ۲ پرو ۴ سنسور در نظر گرفته شده. سنسور اصلی ۶۰ مگاپیکسلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !