نمایشگاه MWC 2020: گوشی هوشمند جدید سونی با صفحه نمایش اینفینیتی O

شاید سونی در سال میلادی جاری توانست به نسبت سال های قبل عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد، اما باز هم توان رقابت با غول های دیگر این عرصه را چندان نداشت. اما این بار این برند قدیمی و محبوب تصمیم دارد تا با ارائه طرح های کاربر پسند تر عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. این بار گوشی هوشمند جدید این شرکت قرار است به صفحه نمایش زیبایی با طراحی ناچ اینفینیتی O مجهز شود.

آخرین محصول معرفی شده از سوی این شرکت، اکسپریا 8 بود که با نسبت تصویر بالای 21 به 9 روانه بازار شد. شاید بتوان این محصول را یکی از گوشی های هوشمند قدرتمند این شرکت به حساب آورد اما باز هم نتوانست فروش خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد.

صفحه نمایش اینفینیتی O به همراه پردازنده قدرتمند

گوشی جدید سونی با توجه به شایعات منتشر شده قرار است به صفحه نمایش اینفینیتی O مجهز شود. ناچ در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند همانند طراحی ناچ صفحه نمایش گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 سامسونگ می باشد.

البته چنین طراحی را نیز در گوشی های گلکسی A51 و گلکسی A71 سامسونگ نیز شاهد بوده ایم. قطعا این بار دیگر سونی می تواند کمی قدرتمند تر از قبل سلیقه کاربران این عرصه را به سمت خود جلب کند.

از جمله قابلیت های قدرتمندی گه پیش بینی می شود برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود، قدرتمندترین پردازنده کوالکام می باشد. اسنپدراگون 865 که چندی پیش به عنوان جدید ترین پردازنده این شرکت معرفی شده، قرار است جدیدترین گوشی هوشمند سونی را همراه کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 12 گیگاباتی نیز اشاره کرد.

با توجه به اینکه هر سال سونی محصولی را در نمایشگاه MWC رونمایی کرده، پیش بینی می شود شاهد رونمایی این گوشی جدید در نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا باشیم.

مبنع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود