ریلمی ایکس 50 پرو معرفی شد / پرچمداری که حرف های بسیاری برای گفتن دارد

بالاخره بعد از شایعات بسیار منتشر شده از ریلمی ایکس 50 پرو، دقایقی پیش شاهد رونمایی رسمی این پرچمدار بوده ایم. از ویژگی های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به پردازنده قدرتمند و سنسور های دوربین به همراه دوربین سلفی دوگانه آن اشاره کرد.

مشخصات ریلمی ایکس 50 پرو

طراحی و صفحه نمایش

ریلمی برای اولین بار از طراحی ناچ زیبای اینفینیتی O برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند استفاده کرد. طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش با توجه به مجهز شدن به دو سنسور برای دوربین سلفی ما را به یاد سامسونگ گلکسی اس 10 پلاسمی اندازد.

درقسمت پشتی این گوشی نیز هیچ محلی برای قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده و شاهد حضور چهار سنسور برای دوربین می باشیم که با چیدمانی ستونی شکل در گوشه سمت چپ قرار گرفته اند.

همانظور که گفتیم صفحه نمایش ریلمی ایکس 50 پرو به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده. صفحه نمایش 6.4 از جنس سوپر امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس توانایی ارائه نرخ برزورسانی 90 هرتز را نیز خواهد داشت.

با توجه به جنس سوپر امولد این صفحه نمایش، سنسور حسگر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته. سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده قابلیت پاسخ گویی در مدت زمان 0.27 ثانیه را خواهد داشت.

دوربین

همانطور که در ابتدا اشاره کرده ایم، چهار سنسور برای دوربین و دو سنسور برای دوربین سلفی ریلمی ایکس 50 پرو در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL GW1 با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 که قابلیت ارائه تصویر 16 مگاپیکسلی با تکنولوژی 4 در 1 را دارد به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 119 درجه ای در کنار سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال، سنسور های دوربین چهارگانه ای پرچمدار را تشکیل می دهند.

برای دوربین سلفی نیز یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسی سونی IMX616 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض در نظر گرفته شده. در کل سنسور های دوربین مناسب و تقریبا قدرتمندی برای Realme X50 Pro در نظر گرفته شده، مخصوصا سنسور های دوربین سلفی.

پردازنده و باتری

ریلمی ایکس 50 پرو به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 مجهز شده. در کنار این پردازنده از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم 6 و 8 گیگاباتی به همراه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 اشاره کرد. مودم در نظر گرفته شده نیز توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را دارد.

باتری 4200 میلی آمپری ریلمی ایکس 50 پرو به شارژر قدرتمند 65 واتی با شارژ سریع مجهز شده. این شارژر بسیار قدرتمند تونایی شارز کامل باتری 4200 میلی آمپری ایکس 50 پرو را در مدت زمان کوتاه 35 دقیقه ای خواهد داشت. البته شما می توانید درمدت زمان 20 دقیقه به شارژ 60 درصدی برسید و براحتی یک روز کامل از این گوشی هوشمند استفاده کنید.

ریلمی ایکس 50 پرو با قیمت پایه 599 یورو و قیمت 749 یورو برای مدل 12 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد