ریلمی ایکس 50M 5G میان رده ای مجهز به صفحه نمایشی قدرتمند تر از پرچمداران

ریلمی ایکس 50M 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت چینی بصورت رسمی معرفی شد. شاید این اسمارت فون در رده گوشی های هوشمند میان رده قرار گیرد، اما به صفحه نمایشی مجهز شده که چیزی کم از یک پرچمدار ندارد و حتی توانایی ارائه عملکرد بهتری به نسبت بسیاری از پرچمداران را دارد.

مشخصات ریلمی ایکس 50M 5G

همانطور که درابتدا به ان اشاره کرده ایم، این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی قدرتمند مجهز شده. صفحه نمایش 6.57 اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن FHD پلاس که توانایی ارائه نرخ برزورسانی فوق العاده 120 هرتز را دارد اما ازدیگر جذابیت های صفحه نمایش این گوشی هوشمند ناچ زیبای واتردراپ در نظر گرفته شده برایش می باشد.

در قسمت بریدگی ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش اما شاهد قرار گیری دو سنسور برای دوربین سلفی می باشیم. سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین دوگانه سلفی این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در قسمت پشتی اما چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 117 درجه ای در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه ریلمی ایکس 50M 5G را تشکیل می دهند.

در قسم سخت افزاری نیز این اسمارت فون به پردازنده میان رده اسنپدراگون 765G مجهز شده. با توجه به بهره بردن از چنین پردازنده ای، این گوشی میان رده توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را خواهد داشت. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند نیز به شارژر 30 واتی شارژ سریع مجهز شده که توانایی شارژ 70 درصدی این باتری را در مدت شمان 30 دقیقه ای خواهد داشت. ریلمی ایکس 50M 5G قرار است با قیمت پایه 280 دلار از هفته آینده پیش فروشش را آغاز می کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد