ویوو iQOO نئو 3 پرچمداری با قیمتی مقرون بصرفه معرفی شد

iQOO نئو 3 به عنوان جدیدترین پرچمدار ویوو با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون بصرفه معرفی شد. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده می توان به صفحه نمایش این گوشی هوشمند اشاره کرد. پیش از این iQOO 3 نیز به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت معرفی شده بود که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

مشخصات iQOO نئو 3

در نگاه اول طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند همانند طراحی می باشد که پیش از این iQOO 3 از آن بهره برده بود. صفحه نمایش 6.57 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از جنس IPS LCD برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. اما قدرتمند ترین قابیت صفحه نمایش iQOO نئو 3 توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز می باشد.

ناچ اینفینیتی O نیز برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده، که بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی سمت راست صفحه نمایش سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده. بهره بردن از چنین ناچی نیز سبب شده تا شاهد نسبت تصویر بالای 20 به 9 برای صفحه نمایش باشیم.

در قسمت پشتی اما این گوشی هوشمند به نسبت iQOO 3 از سنسور های دوربین ضعیف تری بهره برده. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه iQOO نئو 3 را تشکیل می دهند.

از دیگر مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده، پردازنده این گوشی هوشمند می باشد. جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 این گوشی هوشمند را همراهی می کند، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم های 6/8/12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی اشاره کرد.

iQOO نئو 3 به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژر 44 واتی شارژ سریع مجهز شده. بهره بردن از پردازنده 7 نانومتری و میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده، این گوشی هوشمند قادر خواهد بود تا طول عمر مفید بسیار مناسبی را ارائه کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !