گوشی میان رده ریلمی ایکس 7 با طراحی جذاب و صفحه نمایشی با کیفیت معرفی شد

سری ایکس گوشی های هوشمند میان رده ریلمی توانسته اند تا به امروز در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون بصرفه عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این بار شاهد رونمایی ریلمی ایکس 7 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که از مشخصات قدرتمندی بهره مند شده که در این میان می توانیم به سنسور های دوربین خوب، صفحه نمایشی با کیفیت و طراحی جذاب اشاره کنیم.

مشخصات ریلمی ایکس 7

همانطور که اشاره کردیم، طراحی جذاب و کاربر پسندی برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است. طراحی که بیشتر سعی دارد خود را به عنوان یک پرچمدار معرفی کند تا یک گوشی میان رده. در نمای رو به رویی این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع سوپر آمولد مجهز شده.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما سه سنسور با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی قدرتمند در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه ریلمی ایکس 7 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده اما این گوشی هوشمند به یکی از پردازنده میان رده قدرتمند شرکت مدیاتک، یعنی پردازنده دیمنسیتی 800U مجهز شده است. رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

ریلمی ایکس 7 به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر قدرتمند 50 واتی شارژ سریع مجهز شده و قرار است با قیمت پایه 275 دلاری برای مدل 6/128GB روانه بازار شود. با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده باید گفت که این اسمارتفون میان رده قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشته.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !