ماد جدید Resident Evil 2 داستان جدیدی را روایت می کند

محبوبیت نسخه کلاسیک Resident Evil 2  برای هر گیمر کهنه کاری قابل لمس است، این عنوان در سال 1998 توسط شرکت Capcom برای کنسول Playstation 1 منتشر شد. داستان بسیار خوب و اتمسفر به شدت ترسناک این عنوان باعث شد که به زودی تبدیل به یکی از بهترین های این ژانر شود. حضور کاراکترهایی تاثیرگذاری مانند لئون و کلر هم این عنوان را در یادها جاودانه کرد.

شرکت کپکام بعد از مدت ها توانست با نسخه بازسازی Resident Evil 2 اعتبار از دست رفته این فرانچایز را باز گرداند. بازی در راستای روایت داستانی نسخه کلاسیک قدم برمی دارد و با ارائه گرافیکی بسیار خوب توانست مورد استقبال بسیار خوبی قرار بگیرد. در این نسخه تحولاتی هم صورت گرفت که باعث شد سوالات زیادی در ذهن طرفداران این بازی صورت بگیرد.

زمانی که لئون وارد اداره پلیس راکون سیتی می شود، افسر پلیسی به نام ستوان ماروین براناگ را که زخمی شده ملاقات می کند. نکته سوال برانگیز داستان همینجا است، قبل از ورود Leon به اداره پلیس چه اتفاقاتی در این مکان رخ داده است؟ ستوان ماروین چطور توانست در این مکان زنده بماند؟ همه این سوال ها در ماد جدیدی که برای رزیدنت اویل 2 کلاسیک ساخته شده جواب داده خواهد شد.

Marvin’s Mod و داستان های ناگفته

این ماد یک پیش درآمد کاملاً مستقل است که قرار است داستان های پشت پرده نسخه دوم بازی را روایت کند. این ماد داستان را به جایی میبرد که هنوز لئون و کلر پایشان را به راکون سیتی نگذاشته اند و ستوان ماروین براناگ و زندگی او در این اداره پلیس نمایش داده می شود.

در این ماد براناگ با انواع هیولاهای ویروسT ، زامبی های معمولی، سگ های زامبی روبرو می شود. او با همراهی ریتا فیلیپس، افسری تحت فرماندهی وی که سرانجام مجبور می شود کلانتری را در طی شیوع این ویروس فورا تخلیه کند.

آیدان واتکینز با استفاده از بسیاری از دارایی های Resident Evil 2 کلاسیک این داستان را برای ما آماده کرده است. البته احتیاجی نیست که شما هیچ کدام از نسخه های رزیدنت اویل 2 را داشته باشید و فقط کافی است که Marvin’s Mod را دانلود کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند