ردمی K30 پرو ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865

شیائومی قصد دارد تا بزودی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام ردمی K30 پرو پرده برداری کند. پیش از این شاهد رونمایی ردمی K30 به عنوان یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند این سری بوده ایم و این بار مدل پرو این گوشی هوشمند قرار است با قیمتی مقرون بصرفه تر روانه بازار شود.

در میان گوشی های هوشمند این اتفاق دیگر تکراری شده که برخی گوشی های هوشمند میان رده از مشخصاتی بهره مند می شوند که چیزی کم از یک پرچمدار ندارد. برای مثال بعد از معرفی گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 شاهد رونمایی گلکسی اس 10 لایت نیز بودیم که به برخی از مشخصات فنی پرچمداران مجهز شده بود.

این بار ردمی K30 پرو نیز قرار است بزودی رونمایی شود و در پستی که مدیر عامل این شرکت در توییتر منتشر کرد, اذعان داشت که این گوشی هوشمند ارزان قیمت ترین اسمارت فونی خواهد بود که به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شود.

پردازنده ای که پرچمداران قدرتمندی چون گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 از آن بهره برده بودند. اما این مسئله را نیز خاطر نشان کرد که با توجه به قیمت مقرون بصرفه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، برخی مشخصات دیگر در نظر گرفته شده نیز کمی به نسبت قبل ضعیف تر خواهند شد.

در قسمت پشتی گویا سه سنسور برای دوربین در بریدگی دایره ای شکلی قرار خواهند گرفت اما شاید سنسور هایی به نسبت ضعیف تر از یک پرچمدار.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شایعاتی از مجهز شدن ردمی K30 پرو به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ به گوشی می رسد.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !