تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 10 لایت و هواوی میت 30 پرو

این بار تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 10 لایت را به عنوان یکی از میان رده های گران قیمت این شرکت با یکی از پرچمداران قدرتمند هواوی یعنی، میت 30 پرو را برای شما در نظر گرفته ایم. شاید مقایسه یک پرچمدار و یک گوشی هوشمند میان رده کار منطقی ای به نظر نرسد اما سامسونگ گلکسی اس 10 لایت به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 مجهز شده است.

مشخصات پردازنده سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

پرچمداران سری اس 10 سامسونگ همگی به پردازنده قدرتمن اسنپدراگون 855 شرکت کوالکام مجهز شده بودند. اس 10 لایت نیز به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده اما نه چندان ارزان قیمت به نسبت میان رده های دیگر موجود در بازار از برخی مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار بهره برده بود.

یکی از آن مشخصات مجهز شدن به پردازنده اسنپدراگون 865 شرکت کوالکام بود. در کنار این پردازنده، رم های 6 و 8 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشند. البته در این ویدئو مدل 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

مشخصات پردازنده هواوی میت 30 پرو

در پرچمداران جدید هواوی شاهد استفاده از پردازنده 7 نانومتری و جدید Kirin 990 بوده ایم. هواوی اولین بار در گوشی های خانواده میت 20 بود که از پردازنده Kirin 980 بهره برده بود و حال نیز برای اولین بار از پردازنده Kirin 990 برای گوشی های خانواده میت 30 خود بهره برده.

هواوی میت 30 پرو

این بار NPU داوینچی برای AI یا همان هوش مصنوعی در نظر گرفته شده. برای پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MP16 در نظر گرفته شده. یک مدل 5G نیز برای پردازنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا حداکثر میزان 256 گیگابایت از دیگر مشخصات سخت افزاری در ظنظر گرفته شده می باشند.

شما را به تماشای ویدئو تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 10 لایت و هواوی میت 30 پرو دعوت می کنیم تا ببینیم این میان رده سامسونگ در مقابل قدرتمند ترین پرچمدار هواوی چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد