تصاویر لایو منتشر شده از ردمی k30 پرو تاییدی بر دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی میان رده

ردمی k30 پرو قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده شیائومی با بهره بردن از مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار بصورت رسمی رونمایی شود. بعد از شایعات بسیار منتشر شده از این اسمارت فون، برای اولین بار تصاویر لایوی منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده که در ادامه به آن ها می پردازیم.

همین امروز بود که مدیر عامل این شرکت با پستی که در توییتر منتشر کرد، بصورت رسمی اعلام کرد ردمی k30 پرو به عنوان ارازن قیمت ترین گوشی هوشمندی که به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز شده رونمایی می شود.

اطلاعات زیادی از Redmi K30 Pro منتشر نشده بود تا اینکه امروز شاهد منتشر شدن تصاویر لایوی از این گوشی هوشمند بودیم. با توجه به آنچه در تصاویر مشاهده می کنید در قسمت پشتی چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده.

طراحی در نظر گرفته شده برای معماری قرار گیری این سنسور های دوربین همانند معماری می باشد که پیش از این ردمی K30 از آن بهره برده بود. نوشته 5G در قسمت پشتی نیز خبر از پشتیبانی این گوشی میان رده از شبکه های اینترنتی 5G را می دهد.

اما نکته اصلی این اسمارت فون، طراحی در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی آن می باشد. ردمی K30 پرو قرار است به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شود. پیش از این البته شایعاتی شنیده بودیم که البته بعد از منتشر شدن این تصویر تقریبا دیگر مطمئن شده ایم.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود