مشخصات سنسور های دوربین ردمی K30 پرو قاتل جدید پرچمداران

شیائومی ردمی K20 پرو با لقب قاتل پرچمداران مغرفی شد و توانست با عملکرد فوق العاده خود مخصوصا در زمینه سنسور های دوربین، ثابت کند که لیاقت چنین لقبی را دارد. حال ردمی K30 پرو قرار است بزودی رونمایی شود که در کنار مشخصات فنی قدرتمند، به گفته مدیر عامل این زیر برند شیائومی، قیمتی مقرون بصرفه را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

نکته اصلی گوشی های سری ردمی شیائومی، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای آن ها می باشد. K30 پرو نیز از این اتفاق مستثنی نیست و به سنسور های دوربین قدرتمندی مجهز شده که براحتی می تواند برای بسیاری از پرچمداران بنام این عرصه خط و نشان بکشد.

مشخصات و قابلیت های سنسور های دوربین ردمی K30 پرو

ردمی K30 پرو همانند مدل استاندارد خود که مدتی پیش رونمایی شد، از چهار سنسور برای دوربین بهره خواهد برد. برای سنسور اصلی شاهد حضور یک سنسور 64 مگاپیکسلی  IMX586 سونی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 بودیم. در کنار این سنسور قدرتمند، Redmi K30 Pro سنسور تله فوتو قدرتمندی را با خود به همراه خواهد داشت.

سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو که قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و 30 برابری دیجیتال را نیز دارد. سامسونگ گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس اولین گوشی های هوشمند بودند که از چنین سنسور های تله فوتو قدرتمندی بهره مند شده بودند.

اما ویدئو هایی هم از تصاویر و نیز ضبط ویدئو توسط سنسور های دوربین این گوشی هوشمند منتشر شده. هر دو سنسور اصلی و تل فوتو به لرزرشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. در ویدئوی منتشر شده در قسمت چپ حالت بدون فعال سازی لرزشگیر و در قسمت راست ویدئویی که با کمک لرزشگیر OIS ضبط شده است را مشاهده می کند.

دوربین این گوشی هوشمند قادر خواهد بود تا محدوده زوم 0.6 برابری تا 30 برابری را نیز ارائه دهد که زوم 0.6 برابری برای سنسور فوق عریض و زوم 30 برابری دیجیتال برای سنسور تله فوتو در نظر گرفته شده می باشد.

سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده نیز به تکنولوژی 4 در1 مجهز شده و تصاویری با رزولوشن 12 پیکسلی را در نهایت به شما ارائه می کند. ز دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که مدیر عامل این شرکت در پستی که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده بود، پردازنده اسنپدراگون 865 می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !