امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ساعت : ۰۶:۲۴

ردمی K30 به صفحه نمایش ایفینیتی O مجهز می شود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بدون شک در میان گوشی های هوشمند سری ردمی شیائومی، ردمی K20 و ردمی K20 پرو را باید قدرتمند ترین گوشی های این سری دانست. اما حال با توجه به اخبار رسمی منتشر شده، شیائومی قصد دارد تا از ردمی K30 پرده برداری کند.

پیش از این ردمی K20 به همراه K20 پرو توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. قیمت مناسب به همراه مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند سبب شد تا کاربران استقبال خوبی را از این گوشی های قدرتمند به عمل آورند و در بازار جهانی فروش خوبی را کسب کردند.

در حال حاضر هیچ اطلاعی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای ردمی K30 منتشر نشده، اما با توجه به تصاویر و تیزر های منتشر شده گویا شیائومی قصد دارد برای اولین بار از صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O استفاده کند.

ردمی K30

شاهکار استفاده از چنین صفحه نمایشی را در سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و نوت 10 پلاس شاهد بودیم. اما با توجه به تصویر منتشر شده گویا این گوشی هوشمند جدید شیائومی قرار است از طراحی ناچی مشابه با گلکسی اس 10 پلاس بهره مند شود.

ردمی K30

همانطور که می دانیم استفاده از صفحات نمایش اولد با طراحی ناچ اینفینیتی O بصورت انحصاری در اختیار سامسونگ می باشد. حال باید دید که آیا شیائومی حق استفاده از چنین صفحات نمایشی را خواهدد اشت یا ترجیح می دهد از صفحه نمایشی از جنس IPS LCD بهره ببرد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم اشاره کرد. هرچند به احتمال خیلی زیاد مدل دیگری با پوشش شبکه های 4G و LTE نیز در کنار این گوشی هوشمند رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

رامین توسلی

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *