ردمی K30i ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G

بعد از معرفی گوشی های هوشمند ردمی K30 و ردمی K30 پرو این بار نوبت به عضو ارزان قیمت این خانواده، یعنی ردمی K30i رسیده. این گوشی هوشمند به نسبت برادران بزرگتر خود از سنسور های دوربین ضعیف تری بهره خواهد برد و در عوض قیمت ارزان تر و مقرون بصرفه ای را به خود اختصاص می دهد که پیش بینی می شود به یکی از گوشی های هوشمند با ارزش خرید بالا تبدیل شود.

هنوز مشخص نیست که ردمی قرار است از چه طراحی برای این گوشی میان رده بهره ببرد. اما به احتمال خیلی زیاد طراحی قسمت پشتی این گوشی هوشمند نیز همانند طراحی خواهد بود که در ردمی K30 و ردمی K30 پرو شاهد بودیم.

اما همانطو که در تیتر این مقاله به آن اشاره کرده ایم، ردمی K30i قرار است یی از ارزان قیمت ترین گوشی های هوشمندی باشد که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که چه پردازنده ای برای این اسمارتفون میان رده در نظر گرفته خواهد شد.

اگر این گوشی در رده گوشی های هوشمند میان رده قرار گیرد، به احتمال زیاد قدرتمند ترین پردازنده میان رده کوالکام یعنی اسنپدراگون 765G یا اسنپدراگون 765 که قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم را دارند، این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد.

اما یکی دیگر از عوامل قیمت ارزان تر این گوشی به نسبت دو گوشی دیگر این خانواده، سنسور های دوربین آن می باشد. ردمی K30i قرار است به سنسور اصلی 48 مگاپکسلی مجهز شود. این در حالی می باشد که ردمی K30 و ردمی K30 پرو از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بهره برده اند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود