ردمی K40 با پردازنده قدرتمند کوالکام رونمایی می شود

بعد از رونمایی اسنپدراگون 888 به عنوان اولین و جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام با معماری 5 نانومتری و عملکرد بسیار خوبش، بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند اندرویدی مشتاق استفاده از این پردازنده قدرتمند بودند. شیائومی می 11 اولین گوشی هوشمند اندرویدی بود که به این پردازنده مجهز شد و حال ردمی K40 به عنوان جدیدترین پرچمدار شیائومی قرار است با بهره بردن از این پردازنده بزودی رونمایی شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند جدید منتشر نشده. اما به احتمال زیاد شاهد رونمایی ردمی K40، ردمی K40 پرو و ردمی K40 اس خواهیم بود. شیائومی ردمی K40 قرار است به صفحه نمایشی 6.67 مجهز شود، هنوز مشخص نیست چه پنلی برای این صفحه نمایش قرار است در نظر گرفته شود (به احتمال زیاد پنل امولد برای صفحه نمایش در نظر گرفته خواهد شد). اما از جمله توانایی های قدرتمند این صفحه نمایش می توانیم به ارائه نرخ بروزرسانی عالی 120 هرتز اشاره کنیم.

برای سنسور های دوربین اصلی در قسمت پشتی به احتمال زیاد شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین خواهیم بود. در مورد سنسور های دوربین در نظر گرفته شده نیز هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما می دانیم که به احتمال زیاد سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند پرچمدار را همراهی خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که با توجه به شایعات منتشر شده به احتمال زیاد مدل پرو این گوشی هوشمند به سنسور دوربین اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز خواهد شد. در بخش مشخصات سخت افزاری نیز همانطور که اشاره کردیم، ردمی K40 قرار است به پردازنده اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام مجهز شود.

این پردازنده توانست در آخرین رده بندی AnTuTu بالاترین امتیاز را در میان پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی به خودش اختصاص دهد. با توجه به خبر رسمی منتشر شده، این پرچمدار جدید قرار است در تاریخ 25 فوریه (7 اسفند) بصورت رسمی معرفی شود. هنوز مشخص نیست در کنار رونمایی این گوشی هوشمند شاهد رونمایی مدل پرو و اس خواهیم بود یا نه.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد