طراحی ردمی K40 با کسب تاییدیه TENNA مشخص شد

ردمی K40 به همراه ردمی K40 پرو قرار است بزودی به عنوان جدیدترین پرچمداران شیائومی معرفی شوند. تا به امروز برخی شایعات در خصوص مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر شده است. حال به لطف کسب تاییده گوشی های هوشمند چینی TENNA، طراحی در نظر گرفته شده برای مدل استاندارد این پرچمدار جدید مشخص شده است.

با توجه به آنچه در تصاویر منتشر شده مشاهده می کنیم، در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع امولد مجهز خواهد شد و برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته است. از جمله قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی بسیاری عالی 120 هرتز اشاره کنیم.

اما تا به امروز اطلاعاتی از طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین پشتی این گوشی هوشمند نداشتیم. با توجه به آنچه در تصاویر میبینیم، شاهد قرار گیری چهاز سنسور دوربین در قسمت پشتی می باشیم که البته از طراحی آشنایی بهره برده اند.

از نکته های جالب ابعاد بزرگ در نظر گرفته شده برای دو سنسور دوربین قسمت پشتی می باشد. هنوز اطلاعاتی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده اما به احتمال زیاد ردمی K40 به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و ردمی K40 پرو به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز، پرچمداران جدید شیائومی دست پر وارد میدان رقایت خواهند شد. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام این دو گوشی هوشمند را همراهی می کند. اسنپدراگون 888 توانست در آخرین رده بندی AnTuTu منتشر شده بهترین امتیاز را در میان پردازنده گوشی های  هوشمند اندرویدی به خودش اختصاص دهد.

پست های مرتبط

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند

شرکت TSMC در ساخت تراشه Tensor G5 گوگل مشارکت می‌کند

تست DLSS 3.0 با RTX 4050 لپ تاپ