انتشار اولین تصاویر واقعی ردمی نوت 10 پیش از رونمایی رسمی

شیائومی قصد دارد بزودی پرچمداران جدیدش را در قالب خانواده ردمی نوت 10 بصورت رسمی معرفی کند. هنوز مشخص نیست چند گوشی هوشمند در این خانواده قرار خواهند گرفت، اما امروز شاهد منتشر شدن تصاویر واقعی (HANDS_ON) ردمی نوت 10 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت بودیم که اطلاعات جالبی در مورد طراحی و برخی مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند را فاش کرد.

شیائومی با دیگر از طراحی جدید خود که نمونه آن را در شیائومی می 11 دیده بودیم، برای طراحی قسمت پشتی این گوشی هوشمند استفاده کرده است. در نمای پشتی شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که در معماری جذابی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. اطلاعات دقیقی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین منتشر نشده، اما به احتمال زیاد سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی که در تصاویر منتشر شده با ابعاد بزرگش خود نمایی می کند، شیائومی ردمی نوت 10 را همراهی خواهد کرد.

در نمای رو به رویی هم طراحی آشنایی را شاهد بودیم. دراین بخش شیائومی از طراحی آشنا و جذاب ناچ اینفینیتی O استفاده کرده. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش نیز سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است که البته هنوز اطلاعاتی در مورد میزان رزولوشن این سنسور دوربین سلفی منتشر نشده است.

شاید اطلاعاتی در خصوص ابعاد صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر نشده باشد، اما قرار است به پنل IPS LCD مجهز شود و در کمال تعجب توانایی ارائه نرخ برزورسانی بسیار خوب 120 هرتز را هم خواهد داشت. در مورد پردازنده گوشی های هوشمند این خانواده پیش بینی می شود که شاهد حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام باشیم.

پیش بینی می شود که در کنار مدل استاندارد، شاهد رونمایی مدل پرو و پرو مکس این گوشی هوشمند باشیم و ممکن است تنها این دو گوشی به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شوند و مدل استاندارد به پردازنده ضعیف تری از شرکت کوالکام مجهز شود.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !