ردمی نوت 9 پرو به صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O مجهز می شود / به همراه مشخصات فنی

سری ردمی گوشی های هوشمند شیائومی که معمولا در قالب گوشی های هوشمند میان رده روانه بازار شده اند، توانسته اند تا به امروز عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارند. این بار اما ردمی نوت 9 پرو در کنار مدل استاندارد به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت رونمایی خواهند شد.

ردمی نوت 8 پرو و ردمی نوت 7 پرو برای مثل یکی از محصولات خوب این شرکت بوده اند که بدون هیچ گونه تعریف اضافی باید گفت که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. در راهنمای خرید بهترین گوشی های هوشمند میان رده نیز، این اسمارت فون یکی از پیشنهاد های بسیار مقرون بصرفه از نظر ما بود.

مشخصات ردمی نوت 9 پرو

اما ردمی نوت 9 پرو قرار است با تغییری جالب به نسبت سری های قبلی معرفی شود. این اسمارت فون قرار است به صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O رونمایی شود.

با توجه به تصاویر و شایعاتی که شنیده ایم، بریدگی دایره ای شکل صفحه نمایش در قسمت مرکزی و بالا قرار گرفته. طراحی که پیش از این برای اولین بار گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی نوت 10 از آن بهره برده بودند.

ردمی نوت 9 پرو قرار است به صفحه نمایشی 6.7 اینچی از جنس LCD با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده که به لطف بهره بردن از ناچ اینفینیتی O توانایی ارائه نسبت تصویر 20 به 9 را خواهد داشت.

برای دوربین سلفی پیش بینی می شود سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شود. در قسمت پشتی نیز چهار سنسور برای دوربین استفاده شده. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش سخت افزاری نیز یکی از قدرتمند ترین پردازنده های میان رده کوالکام یعنی اسنپدراگون 720G ردمی نوت 9 پرو را همراهی می کند. از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می توان به رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد.

باتری 5020 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده نیز به شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده که برای چنین گوشی هوشمند میان رده نوید طول عمر مفید بسیار خوبی را می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود