Respawn با چالش های روزانه و هفتگی، کاربران Apex Legends را سرگرم می‌کند

Respawn که به عنوان توسعه دهنده بازی محبوب Apex Legends محسوب میشود، ایده ای در سر دارد که به واسطه آن کاربران این بازی را مشغول نگه دارد.

Apex Legends در حالی 50 میلیون بازیکن دارد که در عرض 1 ماه به این آمار خیره کننده دست پیدا کرده است. اما میزان محبوبیت این بازی در سراشیبی سقوط است. اکنون استودیو Respawn در حالی که اقدام به معرفی و تبلیغ برنامه های فصل دوم Battle Pass کرده، چالش هایی را به صورت روزانه و هفتگی برای کاربران بازی در نظر گرفته که باعث سرعت در پیشرفت آنها میشود.

در حالی که Respawn دقیقا مشخص نکرده است که این چالش ها شامل چه چیزهایی میشود اما این استودیو در نظر دارد که کاربران را از چالش های غیر متعارف که باعث میشود بازی در روش های عجیب صورت بگیرد، دور کند. برای آن دسته از کسانی که به هر دلیلی نمیتوانند روزانه و مرتب Apex Legends را بازی کنند، استودیوی سازنده چالش های هفتگی را در نظر گرفته است.

در فصل دوم Apex Legends، رسیدن به سطح 100 بتل پس به طور چشمگیری آسان تر شده است. در این فصل گیمرها میتوانند آیتم های Legendary بیشتری را از طریق مسیر جوایز پیدا کنند و فلزات کافی برای ساخت آیتم لجندری پیدا کنند.

بدین ترتیب چیزهایی که شما را در بازی مشغول نگه دارند، به مراتب بیشتر از قبل شده است. الکترونیک آرتز رویدادی را در تاریخ 8 ژوئن برگزار خواهد کرد که انتظار میرود در این رویداد صحبت های بیشتری در مورد فصل دوم Apex Legends را شاهد باشیم.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024