ریلمی به فناوری شارژر 120 واتی مجهز به شارژ سریع دست پیدا کرد

در جدیدترین اخبار منتشر شده، مطلع شده ایم که ریلمی قصد دارد تا از قدرتمند ترین شارژر جهان با توان 120 واتی پرده برداری کند. این خبر در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و نشان می دهد که این شرکت چینی توانسته است به چنین تکنولوژی دست پیدا کند. البته پیش از برخی شرکت های چینی دیگر نیز در این زمینه فعالیت هایی داشته اند که در ادامه دقیق تر توضیح خواهیم داد.

همانطور که گفتیم تا به امروز شرکت های مختلفی توانسته بودند به تکنولوژی های بسیار قدرتمندی در عرصه شارژر های بی سیم و کابلی گوشی های هوشمند دست پیدا کنند. برای مثال لنوو برای گوشی گیمینگ جدید خود که هنوز معرفی نشده است، قرار است از شارژر 90 واتی کابلی، مجهز به شارژ سریع استفاده کند.

در این میان اما شیائومی پای خود را فراتر گذاشته و توانست شارژر 100 واتی کابلی را رونمایی کند (هرچند هنوز هیچ گوشی هوشمندی به چنین شارژری مجهز نشده است). از طرفی شیائومی نسخه دمو قدرتمند ترین شارژر وایرلس جهان را با توان 40 واتی نیز معرفی کرده بود.

اما اگر ریلمی واقعا به چنین تکنولوژی دست یافته باشد، بی شک می تواند قدرتمند ترین شارژر کابلی جهان را به نام خود ثبت کند. شارژر 120 واتی مجهز به شارژ سریع که با توجه به اخبار منتشر شده می تواند 30 درصدر از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان بسیار کوتاه 3 دقیقه ای شارژ کند.

اما در حال حاضر اوپو توانسته بصورت رسمی شارژر 65 واتی را رونمایی کند که البته استاندارد SuperVOOC را نیز پشتیبانی می کند. باید منتظر بود و دید در این رقابت کدامیک از این شرکت های چینی می تواند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود