مادربردهای سری ROG Crosshair VIII ایسوس، بایوس 1.2.0.3 BETA را دریافت می کنند

شرکت ایسوس بروزرسانی بایوس مادربردهای سری ROG Crosshair VIII را بر اساس نسخه AMD AGESA 1.2.0.3 PatchA آغاز کرده است. این سری از مادربردهای ایسوس به چیپ ست X570 و سوکت AM4 مجهز هستند تا در نهایت میزبانی پردازنده های AMD RYZEN را بر عهده گیرند.

جدیدترین نسخه بایوس با کد AMD AGESA 1.2.0.3 BETA برای مادربردهای ROG Crosshair VIII ایسوس بهینه شده است اما نکته جالب این است که در این بروزرسانی بایوس هنوز در سایت ایسوس قرار نگرفته است. با این وجود کاربران و خریداران این سری از مادربردها می توانند با ورود به فروم chiphell بایوس بتا جدید را دریافت کنند.

بر اساس اخبار به دست آمده این نسخه از بایوس قادر به بهبود عملکرد پردازنده های رایزن است و البته انتظار داریم پردازنده های خانواده AMD Cezanne با بهبود پشتیبانی، بخشی از دستورات این بایوس تازه از راه رسیده باشند. عضو فرومی که لینک بارگیری بایوس را ارسال کرده است، یک تصویر از واحد مدیریت سیستم ارائه می دهد که تأیید می کند این بایوس در واقع بروی مادربردهای سری ROG VIII Crosshair ASUS کار می کند. پشتیبانی از APU های RYZEN 5000G یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توان در این نسخه بایوس به آن اشاره کرد.


هر آنچه باید از پردازنده های AMD Ryzen 5000G یا سری Cezanne بدانید


با این وجود هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست که بجز بهبود پشتیبانی از پردازنده های رایزن، چه ویژگی های دیگری در این بایوس قرار گرفته است. قطعا در چند روز آینده نسخه اصلی بایویس در سایت ایسوس قرار می گیرد تا کاربران به آسانی این نسخه را دریافت و نصب کنند. در لیست زیر نام مادربردهای دریافت کننده این نسخه بایوس را مشاهده می کنید:

ASUS ROG Crosshair VIII HERO WiFi

ASUS ROG Crosshair VIII HERO

ASUS ROG Crosshair VIII Formula

ASUS ROG Crosshair VIII Impact

ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد