راهنمای خرید گوشی های میان رده سری A سامسونگ با حداکثر بودجه 3 میلیون تومان

بدون شک در میان گوشی های هوشمند میان رده، اسمارتفون های میان رده سامسونگ در کنار بهره بردن از مشخصات مناسب، عملکرد خوب و البته قیمت مقرون بصرفه توانستند در بازار فروش عملکرد بهتری به نسبت گوشی های هوشمند میان رده شرکت های دیگر را به نمایش بگذارند. در این راهنمای خرید هم چهار گوشی هوشمند میان رده سری A سامسونگ با بودجه حداکثر 3 میلیون تومان را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید در میان اسمارتفون های تقریبا ارزان قیمت بازار انتخاب راحت تری داشته باشید.

  • سامسونگ گلکسی A10s

گلکسی A10s یکی از گوشی های هوشمند میان رده مقرون بصرفه سامسونگ بود که توانست با بهره بردن از مشخصات مناسب و قابل قبول با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.2 اینچی با رزولوشن 720×1520 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده است.

صفحه نمایش که از طراحی ناچ واتردراپ یا همان قطره ای بهره می برد. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش هم سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 را در خود جای داده است. در نمای پشتی هم شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین می باشیم. سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه سامسونگ گلکسی A10s را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این اسمارتفون به یکی از پردازنده های میان رده شرکت مدیاتک، یعنی هلیو P22 با معماری 12 نانومتری مجهز شده است. هشت هسته  Cortex-A53 این پردازنده هم توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز را دارد.

در بخش مشخصات باتری نیز سامسونگ گلکسی A10s به باتری با میزان ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. مدل 2/32GB این گوشی هوشمند را می توانید با حدود قیمتی 3 میلیون تومان در بازار کشور خریداری کنید.

  • سامسونگ گلکسی A11

بر خلاف سامسونگ گلکسی A10s، سامسونگ گلکسی A11 ظاهری پرچمدار گونه ای مخصوصا در نمای رو به رویی به خودش گرفته. این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 720×1560 پیکسلی از نوع TFT مجهز شده است. برای طراحی صفحه نمایش نیز حضور ناچ اینفینیتی O سبب شده تا این گوشی هوشمند میان رده ظاهری پرچمدار گونه به خودش بگیرد. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش نیز سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خودش جای داده است.

در نمای پشتی اما شاهد حضور سه سنسور دوربین می باشیم که کمتر گوشی هوشمند میان رده را دیده بودیم که در این رنج قیمتی، به سه سنسور دروبین مجهز شده باشد. یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 از نوع عریض به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه سامسونگ گلکسی A11 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این گوشی هوشمند میان رده به پردازنده اسنپدراگون 450 شرکت کوالکام با معماری 11 نانومتری مجهز شده است. هشت هسته در نظر گرفته شده برای این پردازنده میان رده هم توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز را دارد.

سامسونگ گلکسی A11 به باتری با میزان ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی شارژ سریع مجهز شده است. مدل 2/32GB این گوشی هوشمند را می توانید با حدود قیمتی 3 میلیون تومان در بازار ایران خریداری کنید.

  • سامسونگ گلکسی A02s

بعد از معرفی سامسونگ گلکسی A02 و استقبال خوب کاربران، سامسونگ گوشی میان رده جدید گلکسی A02s را نیز معرفی کرد. قیمت ارزان این گوشی هوشمند میان رده در کنار مشخصات فنی مناسب سبب شد تا گلکسی A02s نیز در این راهنمای خرید گوشی های میان رده سری A سامسونگ قرار گیرد.

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 720×1600 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده است. طراحی ناچ واتردراپ یا همان قطره نیز در بریدگی قطره ای شکل ناچ قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دروبین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خودش جای داده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین هستیم. یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده هم سامسونگ گلکسی A02s به پردازنده میان رده اسنپدراگون 450 با معماری 14 نانومتری شرکت کوالکام مجهز شده است. همانند اکثر گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ، این اسمارتفون هم به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی شارژ سریع مجهز شده است. مدل 2/32GB با حدود قیمتی 2.400.000 تومان و مدل 2/64GB با حدود قیمتی 2.500.000 تومانی را می توانید در بازار کشور خریداری کنید.

  • سامسونگ گلکسی A01

سامسونگ گلکسی A01 یکی از گوشی های هوشمند میان رده ارزان قیمت سامسونگ بود که به لطف بهره بردن از مشخصات مناسب با توجه به قیمت در نظر گرفته شده توانست فروش بسیار خوبی را به خودش اختصاص دهد. این گوشی میان رده به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 720×1520 پیکسلی از نوع PLS TFT مجهز شده است. صفحه نمایشی با طراحی ناچ واتردراپ که در بریدگی قطره ای شکل ناچ قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش شاهد  حضور سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشیم.

در نمای پشتی نیز یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند. در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 439 با معماری 12 نانومتری شرکت کوالکام می باشیم. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. مدل 2/16GB این گوشی هوشمند را با حدود قیمتی 2.250.000 تومان می توانید در بازار کشور خریداری کنید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !