کارت های RX 7900 XTX و RX 7900 XT سری PowerColor Hellhound معرفی شدند

شرکت PowerColor سگ های جهنمی خود را آزاد می کند. جدیدترین کارت گرافیک های سفارشی شرکت نام آشنا پاورکالر در مدل های RX 7900 XTX و RX 7900 XT از سری Hellhound معرفی شدند که در ادامه نگاهی به بعضی از مشخصات آن می اندازیم. کارت گرافیک های سفارشی PowerColor سری Hellhound مبتنی بر دو مدل RX 7900 XTX و RX 7900 XT به خنک کننده ای متشکل از فن های سه گانه مجهز شده اند. با اینکه در دوران محبوبیت نورپردازی RGB هستیم، کمتر شرکتی نورپردازی تک رنگ یا دو رنگ را برای محصولاتش انتخاب می کند، اما این بار پاورکالر برای سگ های جهنمی خود تنها دو رنگ آبی و بنفش را در بخش نورپردازی در نظر گرفته است.

هر دو کارت های معرفی شده دارای PCB با ساختار 14 لایه هستند که مدار قدرت 20 فاز VRAM آنها را پوشش می دهد. تامین جریان برق کارت هم همچون نسخه مرجع توسط دو کانکتور 8 پین صورت می گیرد که نشان از نبود اورکلاک شدید در این کارت ها دارد. با نگاهی به پشت کارت گرافیک دو سوئیچ مکانیکی دیده می شود که یکی مربوط به نورپردازی LED ها است و دیگر مربوط به بایوس دوگانه برای به کار گیری پروفایل اورکلاک یا سایلنت است.

خنک کننده کارت های جدید سری Hellhound این شرکت به یک صفحه مسی یا بیس پلیت با سطح تماس عالی مجهز شده که قادر به دفع حرارت پردازنده گرافیکی و حافظه تصویری است. این شرکت ادعا می کند فن ها دارای طراحی جدیدی هستند تا با کنترل بهتر، دما را تا 3 درجه سانتی گراد نسبت به نسل قبل کاهش دهند. با این وجود هنوز مشخصات بیشتری از این دو کارت منتشر نشده. همچنین این شرکت قبلاً کارت گرافیک Red Devil سری RX 7900 را به نمایش گذاشت که با طراحی حرفه ای تر، به سه کانکتور 8 پین مجهز شده بود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود