شرکت Creative اسپیکر USB Pebble Pro 2.0 را معرفی کرد

کریتیو، نسخه دوم اسپیکر Pebble Pro را معرفی کرد. جدیدترین و بهترین محصول از سری اسپیکرهای محبوب Pebble، با ترکیبی قانع‌کننده از کیفیت صوتی بهتر، ظرافت مینیمالیستی در طراحی، و نورپردازی RGB متمایز برای تزئین هر میز کار تولید شده است.

کریتیو نسخه دوم این اسپیکر را به بهینه سازی های گسترده تولید کرده اما مهمترین ویژه اصلاح شده آن بخش صوتی اسپیکر USB Pebble Pro 2.0 است. نسل دوم Pebble Pro با درایورهای جدید اصلاح‌شده و تقویت‌کننده‌های دیجیتال با پردازش صوتی داخلی اکنون جایگزین آنالوگ‌های مورد استفاده در مدل‌ قبلی شده است. درایورهای جدید باعث شده تا فضای بازتر باکس داخلی، جلوه صوتی این اسپیکر را بهتر از نسل گذشته کند به طوری که جدیدترین اسپیکر کریتیو تا 3.5 برابر بیس بیشتر را ارائه می کند.

دو تا از فناوری‌های صوتی اختصاصی Creative درخشش صوتی بیشتری را در USB Pebble Pro 2.0 اعمال می‌کنند: فناوری BassFlex پاسخ فرکانس پایین و باس عمیق تر را در تمام سطوح صدا، بدون نیاز به ساب ووفر ارائه می دهد. فناوری Clear Dialog صداها را طوری تقویت می کند که طبیعی تر به نظر برسند (به ویژه هنگام تماشای فیلم) تا به راحتی قابل درک باشند. با توجه به اندازه درایورهای این اسپیکر، توان خروجی آکوستیک وقتی به یک آداپتور 30 وات متصل می‌شود، می‌تواند به 30 وات RMS شگفت‌انگیز و حداکثر 60 وات برسد.

جذابیت بصری این اسپیکر با ویژگی نورپردازی RGB جدید، که در پایین هر بلندگو یکپارچه شده است، به زیبایی آن افزوده است. ویژگی های دیگری که Pebble Pro را به یک لوازم جانبی دسکتاپ ضروری تبدیل می کند شامل طیف گسترده ای از گزینه های اتصال مانند فناوری بی سیم بلوتوث 5.3، درگاه AUX 3.5 میلی متری، پورت USB-C برای پخش صدا و اتصال به برق، پورت های هدفون و میکروفون برای تبدیل Pebble Pro به عنوان یک ابزار ارتباطی مناسب است.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

1 دیدگاه

میلاد مرداد 31, 1402 - 12:24 ب.ظ
سلام.لطفا موجود کنید.
دیدگاه بگذارید