گوشی های میان رده سامسونگ گلکسی A31 و A41 با بهبود سنسور دوربین رونمایی می شوند

گوشی های میان رده سری A سامسونگ در سال میلادی گذشته فروش بسیار خوبی را به خود در بازار جهانی اختصاص دادند. در میان کاربران ایرانی نیز این محصولات میان رده از محبوبیت بسیار بالایی برخوردا بوده و هستند. این بار اما سامسونگ سری جدیدی از این گوشی های هوشمند را قصد دارد تا رونمایی کند. گلکسی A31 و گلکسی A41 دو گوشی هوشمند میان رده جدید این شرکت در سال میلادی جاری خواهند بود.

گلکسی A51 و گلکسی A71 جدیدترین محصولات میان رده این شرکت بودند که در برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده نیز دست کمی از یک پرچمدار نداشته اند. حتی با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 20 نیز قرار است از طراحی تقریبا مشابه با این گوشی های هوشمند بهره مند شوند.

هر دو گوشی گلکسی A31 و گلکسی A41 از دو سنسور برای دوربین بهره خواهند برد. گلکسی A31 به یک سنسور 48 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز می شود. این در حالی می باشد که گلکسی A41 نیز قرار است از به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شود اما هنوز هیچ مشخصاتی از سنسور دوم دوربین این گوشی هوشمند منتشر نشده.

در کنار سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این محصولات با توجه به قرار گیری در دسته گوشی های هوشمند میان رده، باید گفت که سنسور های تقریبا قدرتمندی می باشند. برای مثال اگر مقایسه ای اجمالی داشته باشیم، گلکسی A30 پیش از این به یک سنسور 16 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز شده بود.

برخی اخبار منتشر شده دیگر خبر از مجهز شدن گلکسی A41 به دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی را می دهند. حافظه پایه 64 گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی های هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود