گوگل پیکسل 4a با پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G رونمایی خواهد شد

گوگل بعد از معرفی پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال، این بار قصد دارد تا پیکسل 4a را به عنوان گوشی هوشمند میان رده خود در سال میلادی جاری رونمایی کند. این در حالی می باشد که پیش از این شایعاتی را شنیده بودیم. این شایعات خبر از آن می داد که شاید گوگل قصد نداشته باشد بعد از پرچمداران جدید خود از گوشی میان رده ای پرده برداری کند.

بدون شک پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال یکی از بهترین محصولات سری پیکسل این شرکت بوده اند. بعد از معرفی این پرچمداران بود که شاهد رونمایی از گوشی هوشمند میان رده پیکسل 3a نیز بودیم.

گوگل بعد از معرفی پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال، نتوانست آن موفقیت که با معرفی پرچمدران نسل قبلی خود به دست آورده بود را دوباره تکرار کند. اما شاید گوشی جدید میان رده این شرکت کمی به داد گوگل برسد.

هنوز اطلاعات خاصی از پیسکل 4a منتشر نشده، اما به لطف برخی شایعات اطلاعات جالبی از این گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفته است. با توجه به فراگیری شبکه های اینترنتی 5G در سال جاری، قطعا شاهد رونمایی گوشی های هوشمند بسیاری با قابلیت پوشش چنین شبکه هایی خواهیم بود.

حضور گوشی های های میان رده در میان این محصولات نیز اتفاق بسیار خوشایندی می باشد. گوگل نیز بار دیگر قصد دارد تا از پردازنده جدید و میان رده کوالکام با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G استفاده کند. اسنپدراگون 765 پردازنده میان رده ای بود در کنار پردازنده اسنپدراگون 865 معرفی شد.

کوالکام این پردازنده را با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند میان رده سال 2020 معرفی کرد که در کنار گوگل، بدون شک سامسونگ نیز همانند همیشه خواهان استفاده از این پردازنده مقرون بصرفه برای گوشی های هوشمند میان رده خود خواهد بود.

منبع: techradar

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد