معرفی رسمی سامسونگ گلکسی A31 با سنسور های دوربین و باتری قدرتمند

بغد از معرفی سامسونگ گلکسی M31 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت، این بار شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی A31 بودیم. از مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده می توان به سنسور های دوربین و نیز باتری آن اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A31

طراحی و صفحه نمایش

سامسونگ باز هم از طراحی مشابه و آشنایی که پیش از این برای بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده خود از آن بهره برد استفاده کرده. صفحه نمایش 6.4 اینچی گلکسی A31 به ناچ زیبای واتردراپ مجهز شده. این صفحه نمایش قابلیت ارائه رزولوشن 1080 پیکسل پلاس را خواهد داشت و به لطف بهره بردن از ناچ واتردراپ شاهد نسبت تصویر 20 به 9 برای این صفحه نمایش می باشیم.

در قسمت پشتی اما طراحی را شاهد بودیم که این روز ها سامسونگ علاقه بسیاری از خود برای استفاده از چنین طراحی نشان داده. طراحی که پیش از این در سامسونگ گلکسی M31 و گوشی های هوشمند دیگر این شرکت از قبیل گلکسی A51 و A71 نیز شاهد بودیم. قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکل که با چیدمانی L شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

دوربین

همانطور که گفتیم چهار سنسور برای دوربین این گوشی میان رده در نظر گرفته شده. اما به نسبت گلکسی M31، گلکسی A31 به سنسور های دوربین ضعیف تری مجهز شده. در بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بودیم.

یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 123 درجه ای در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A31 را تشکیل می دهند.

پردازنده و باتری

بار دیگر سامسونگ تصمیم به استفاده از پردازنده های شرکت مدیاتک برای این گوشی هوشمند میان رده گرفته که تاثیر بسزایی در کاهش قیمت آن داشته. پردازنده هلیو پی 65 این اسمارت فون را همراهی خواهد کرد. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم های 4 و 6 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقاء اشاره کرد.

گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ همواره به باتری های قدرتمند با طول عمر مفید مناسبی مجز می شدند. Galaxy A31 نیز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 واتی شارژ سریع مجهز شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد