معرفی رسمی ردمی نوت 9 اس / مدل بین المللی ردمی نوت 9 پرو

ردمی نوت 9 اس به عنوان گوشی هوشمند در نظر گرفته شده برای فروش در بازار جهانی بصورت رسمی معرفی شده که تقریبا از مشخصات فنی مشابه با ردمی نوت 9 پرو بهره برده. با توجه به قیمت مقرون بصرفه و نیز مشخصات فنی در نظر گرفته شده، پیش بینی می شود که این گوشی میان رده فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد.

مشخصات ردمی نوت 9 اس

طراحی و صفحه نمایش

یکی از جالب ترین و زیبا ترین مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده، صفحه نمایش آن می باشد. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی با ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده که با توجه به قرار گیری بریدگی دایره ای شکلی که در قسمت مرکزی و بالایی صفحه نمایش در نظر گرفته شده، ما را به یاد طراحی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس می اندازد.

صفحه نمایش از جنس IPS LCD ردمی نوت 9 اس، توانایی ارائه رزولوشن 2400×1080 پیکسلی به همراه حداکثر میزان روشنایی 450 نیت را خواهد داشت که از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می کند.

دوربین

در بخش سنسور های دوربین اما تفاوتی را به نسبت ردمی نوت 9 پرو شاهد نبودیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه ردمی نوت 9 اس را تشکیل می دهند.

در بریدگی ناچ زیبای اینفینیتی O صفحه نمایش نیز، یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی میان رده در نظر گرفته شده است.

پردازنده و باتری

اسنپدراگون 720 به عنوان یکی از پردازنده های میان رده محبوب با عمکلرد بسیار خوب و قابل قبول، این اسمارت فون جدید شیائومی را همراهی می کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم های 4 و 6 گیگابایتی با حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقاء اشاره کرد.

یکی از اصلی ترین معیار های خرید یک گوشی میان رده در کنار سنسور های دوربین قدرتمند، باتری در نظر گرفته شده برای آن می باشد. این گوشی هوشمند میان رده نیز به باتری 5020 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که نوید طول عمر مفید بسیار خوبی را می دهد. شارژ قدرتمند 22.5 واتی مجهز به شارژ سریع نیز  Redmi Note 9S را همراهی می کند.

ردمی نوت 9 اس قرار است تا چند روز آینده با قیمت 165 یورو برای مدل 4/64GB و با قیمت 190 یورو برای مدل 6/128GB روانه بازار شود. همانطور که گفتیم با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و نیز قیمت مقرون بصرفه، پیش بینی می شود که این گوشی میان رده فروش خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !