گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A32 5G با طراحی متفاوت رونمایی می شود

گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ تا به امروز توانسته اند با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این در حالی می باشد که قیمت های مقرون بصرفه سبب شده تا این گوشی های هوشمند میان رده آمار فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهند. این بار نیز قرار است سامسونگ گلکسی A32 5G به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت معرفی شود.

طراحی نمای رو به رویی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز سامسونگ از چنین طراحی برای گوشی های هوشمند قبلی خود نیز استفاده کرده بود. سامسونگ گلکسی A32 5G قرار است به صفحه نمایشی 6.5 اینچی مجهز شده که در قسمت طراحی نیز شاهد حضور ناچ اینفنیتی V یا همان ناچ واتردراپ (قطره ای) می باشیم.

در قسمت پشتی اما هیچگونه بریدگی برای قرار گیری سنسور های دوربین در نظر گرفته شده نشده. طراحی قسمت پشتیسامسونگ گلکسی A32 5G  ما را به یاد طراحی برخی از گوشی های هوشمند ال جی می اندازد. چهار سنسور برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق عریض، سنسور ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزیک و سنسور سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره (مشخصات این سنسور های دوربین هنوز منتشر نشده)، سنسور های دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A32 5G را تشکیل خواهند داد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما گلکسی A32 5G به پردازنده دیمنسیتی 720 شرکت مدیاتک مجهز شده است. پردازنده میان رده قدرتمندی توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز برای این اسمارتفون به ارمغان آورده است.

در مورد باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما شارژر 15 واتی مجهز به شارژ سریع را با خود به همراه خواهد داشت. رم 4 گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد