دستبند هوشمند جدید وان پلاس با مشخصات فنی جالب توجه و قیمتی ارزان معرفی خواهد شد

بدون شک در میان گجت های پوشیدنی هوشمند، دستبند های هوشمند طرفدار های بسیار زیادی دارند. در این زمینه شیائومی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. حال وان پلاس قرار است دستبند هوشمند جدید و ارزان قیمت خود را معرفی کند که مشخصات جالبی را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

هنوز تصویر رسمی از این دستبند هوشمند منتشر نشده، اما با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی آشنایی را شاهد بودیم. طراحی که برخی از دستبند های هوشمند شیائومی نیز از آن بهره برده بودند. در میان دستبند های هوشمند شیائومی، بدون شک شیائومی می بند 4 عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست نام خود را به عنوان پرفروش ترین گجت پوشیدنی سال ثبت کند.

شیائومی می بند 5 نیز جدیدترین گجت هوشمند پوشیدنی این شرکت بود که به نسبت نسل قبلی مشخصات قدرتمند تر و البته قیمت گرانتری را به خود اختصاص داده بود. دستبند هوشمند جدید وان پلاس قرار است به صفحه نمایشی 1.1 اینچی از نوع امولد مجهز شود که نشان می دهد این دستبند هوشمند به صفحه نمایشی با کیفیت مجهز شده است.

برنامه ها سلامتی جذاب به همراه 13 برنامه ورزشی متنوع از جمله ورزش های یوگا، شنا و کریکت، از دیگر قابلیت های این دستبند هوشمند می باشد. بی شک دستبند هوشمند جدید وان پلاس استاندارد های IP یا همان ضد آب بودن را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اما از حمله مشخصات قدرتمند این دستبند هوشمند، باتری در نظر گرفته شده برایش می باشد. هنوز اطلاعاتی از میزان ظرفیت باتری منتشر نشده، اما وان پلاس اعلام کرده این دستبند هوشمند توانایی ارائه طول عمر مفید 14 روزه ای را در حالت عادی خواهد داشت. وان پلاس قصد دارد این محصول جدید را با قیمت 35 دلار روانه بازار کند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد